Gå til innhold

Danske barnevogner, YEY or NEY??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må si at det frister litt å prøve ut en skikkelig VOGN med nestemann, men de virker litt avskrekkende store :P De har Trille vogn på den lokale barnebutikken, og den ser jo diger ut, men jeg har enda ikke prøvd den (den står på utstilling og jeg tør aldri å spørre dem om å ta den ned, for jeg skal jo ikke kjøpe den :P )

Jeg har prøvd Basson sin Parma i butikk, og den er KNALL, men den er jo på str med Emmaljunga, bare ikke så helsikes tung :P

Så, noen som har prøvd metersvognene til Danmark? Var de manøvrerbare på tross av sin str??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har en dansk vogn. Den er helt grei å kjøre tur med, men ikke noe særlig å ha med inn på butikker eller kjøpesentre. Og et mareritt å ha inn og ut av bilen. Der tar den all plass. Den er helt fantastisk å ha til sovevogn i barnehagen.

Skrevet (endret)

oki ^^ Da vet jeg hva jeg burde styre unna altså :P Har en vogn fra før, men den er liten og nett, ikke noe sovevogn eller langturvogn akkurat ;)

Men skal se etter de som er "midt på treet" store da, kanksje ikke de med 98 cm liggemål, men de med indre mål 80+ cm :D

HI

Endret av Garfy&Alex<3_KF

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...