Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Må si at det frister litt å prøve ut en skikkelig VOGN med nestemann, men de virker litt avskrekkende store De har Trille vogn på den lokale barnebutikken, og den ser jo diger ut, men jeg har enda ikke prøvd den (den står på utstilling og jeg tør aldri å spørre dem om å ta den ned, for jeg skal jo ikke kjøpe den ) Jeg har prøvd Basson sin Parma i butikk, og den er KNALL, men den er jo på str med Emmaljunga, bare ikke så helsikes tung Så, noen som har prøvd metersvognene til Danmark? Var de manøvrerbare på tross av sin str??
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #3 Skrevet 22. desember 2011 Har en dansk vogn. Den er helt grei å kjøre tur med, men ikke noe særlig å ha med inn på butikker eller kjøpesentre. Og et mareritt å ha inn og ut av bilen. Der tar den all plass. Den er helt fantastisk å ha til sovevogn i barnehagen.
Anonym bruker Skrevet 22. desember 2011 #4 Skrevet 22. desember 2011 (endret) oki ^^ Da vet jeg hva jeg burde styre unna altså Har en vogn fra før, men den er liten og nett, ikke noe sovevogn eller langturvogn akkurat Men skal se etter de som er "midt på treet" store da, kanksje ikke de med 98 cm liggemål, men de med indre mål 80+ cm HI Endret 22. desember 2011 av Garfy&Alex<3_KF
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå