Gå til innhold

Melder meg inn i augustklubben :D


Superstar85

Anbefalte innlegg

Etter x antall positive tester og blodprøve i dag som målte hcg på 5500 lister jeg meg inn hit :)

Har vært igjennom IVF behandling og det klaffet på første forsøk, så her i huset er gleden stor :)

Håper spiren klamrer seg fast til i august :)

 

Hei hei alle sammen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først og fremst GRATULERER med vellykket første forsøk og hjertelig velkommen inn i august-klubben!!

Jeg testet positivt for en uke siden, også vi fikk lykketreff på første ICSI-forsøk:))))) Jeg vet nøyaktig hva du har vært igjennom og hvordan du har det nå, verdens beste følelse å være gravid, og ikke minst lettelse om å slippe å gå igjennom ny behandling med en gang!

Hvilken klinikk hører du til?

 

Ønsker deg masse lykke til, håper gullfrøene vårs vokser seg store og sterke! <3 <3 <3

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye :) Jeg blir også august mamma :)

Testet positiv på lørdag, 4 tester.

 

Hvor gammel er du? Første barn? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk, og gratulerer til deg også :)

 

Var ICSI-forsøk på oss også.. Ja, det er en utrolig følelse :D Nesten så jeg ikke tørr å tro at det er sant, har ikke gått helt opp for meg enda..

Utrolig deilig at det blir positivt resultat etter mye pes med hormoner og slikt, er så verdt det da :)

 

Masse lykke til til deg også :)

 

Hører til på UNN :) Enn du da?

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hører til Hausken (Haugesund), så ett ganske godt stykke mellom oss:) Er 27 år og vårt første barn! Blir spennende å følge deg da vi har ganske lik historie:) Når har du termin? Min er satt til 22.august:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har også beregnet termin til 22. august :))

Så da ligger vi jo nesten helt likt :)

 

Skal du på tidlig UL?

Har fått brev om at jeg må bestille time når jeg er i uke 7-8.. Blir mellom 2-16 januar. Det blir utrolig spennende og litt skummelt...

Håper å få se et bankende hjerte, da hadde jeg nok roet meg litt ned :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...