Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Jeg er 21 uker på vei og på kontroll hos jordmor forrige uke så lå jeg over det grønne på skjemaet...Tror symfysemålet var på 25...Kjenner jeg er litt bekymret for det...Og nå syns jeg magen min er enorm Kan det være at magen blir fortere større med nr 3 uten at babyen trenger å være så mye større enn sist? Jeg er ikke mer enn 1.54 høy så lurer på hvor dette ender!!
Gutt, jente og ? Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Jeg er tredjegangs, men symfysemålet ligger der det skal være, akkurat. Har du vært på UL? Hva sa jm om dette? Sikkert ingenting å være bekymret for
Mamma_til_3_jenter <3 Skrevet 19. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 19. desember 2011 Har vært på ul ja og var normal størrelse da og jordmor som målte på kontroll nå sa ikke så mye om det
tojenterogenguttimagen Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Er 3 gangs også og symfysemålet mitt ligger langt over (32 cm i uke 29). Er 1.52 cm høy og hadde en del ekstra da jeg ble gravid;) Alt normalt på ultralyd bortsett fra at barnet var 4% større en gjennomsnittet men det er jo ingenting:) Målte blodsukker sist og fant ut at jeg har svangerskapsdiabetes:( Dette kan føre til store barn.
Brno 08,09, + 12:) Skrevet 20. desember 2011 #5 Skrevet 20. desember 2011 er 3. gangs og symfysemålene ligger rett under den mørkegrønne streken ... foreløpig ligger jeg ganske likt som i tidligere svangerskap.
Gutt, jente og ? Skrevet 20. desember 2011 #6 Skrevet 20. desember 2011 Jeg har også fått målt blodsukkeret mitt nettopp da jeg har vært så sinnsykt tørst. Har vært tørst de andre gangen også, men denne gangen har vært helt EKTSTREM. Men alt er heldigvis normalt....
Bærbuskkroken Skrevet 20. desember 2011 #7 Skrevet 20. desember 2011 Hei Måtte bare svare deg:) Ble så spesielt det nicket ditt for meg...har selv 2 augustjenter og venter en baby i mai :D:D:D:D Litt av et sammentreff Men spm ditt kan jeg ikke helt svare på....synes ikke magen min er så mye større enn sist, men føles som en "evighet " siden sist jeg gikk gravid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå