Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Bør jeg ringe føden for å høre om de kan ta en sjekk? Hadde superrask fødsel sist gang, da vannet plutselig gikk og pressriene kom med en gang. Ble en ufrivillig hjemmefødsel. Men jeg er ikke sikker på om det jeg har nå er rier eller ikke, de er iallefall veldig svake, og varer ikke lenge...Er 5 dager på overtid. Fryktelig usikker på hva jeg skal gjøre...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 ring du :-) Så forteller du om sist fødsel! De tar deg nok inn for en sjekk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå