Gå til innhold


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Så da ble det ingenting denne mnd heller :(

Brun utflod da, men skulle egentlig ikke hatt tr før i morra.......så er ikke kommet skikkelig i gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det var synd..

Du får noen dager til å riste det av deg, så føler du deg ok til julaften. Ta et glass vin, for du får kanskje ikke anledning til det på en stund etter neste pp:)

Lykke til og god jul!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tante rød, mensen...

 

Takk for det, blir bare frustrert...isj... men joda, da kan jeg ta meg en fest i romjula :P og endelig ta en øl eller to på nyttårsaften :)

Men skulle heller hatt den gode grunnen til å la være :P

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vi to :'( Skulle hatt mensen i går, den kom ikke og jeg var i ekstase! Den hadde heller ikke kommet i dag tidlig, og jeg kjente ikke noe murringer eller noe... Men så kom den som en storm på dagen i dag :( Enda god jeg gikk med bind sånn i tilfelle :P

 

Vi satser på januarbaby ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da er vi enda en!!! Jeg skulle hatt mensen i løpet av lørdag/søndag, men ingen mens. Var storfornøyd idag tidlig, men så plutselig ved lunchtider kom det en liten blødning. Har vært kjempe lite/ikke noe i løpet av dagen så jeg hadde et lite håp....men nå i kveld er tante rød bare fullt i gang....DRITT. Har vært prøvere i 5-6 mnd. Synes det er lenge.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mhm....dritt kjedelig er det... har bare holdt på siden i høst da, og syns det er ille nok. Tør ikke tenke på om vi må gå flere år... :S

satser på at spira sitter hos oss i januar da :)

 

HI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var trist! føler med deg! Vi har prøvd her siden juli og skuffelsen er like stor hver mnd.. hadde SA i oktober. Skulle hatt mensen for 4 dager siden jeg og, Tanta har enda ikke kommet. Lever fortsatt i håpet.

 

Lykke til jenter!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker for støvet, satser på at det setter seg godt til rette :P

 

åååååååh, da har du enda håp :) krysser fingra for deg :)

 

hi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...