Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Syns det er så kjedelig å kjøpe gavekort så vil gjerne kjøpe en gave til 300-400 kr. Hun bor fortsatt hjemme så trenger ikke "huslige" ting enda da hun ikke har plass før hun flytter... Noen med noen gode forslag?
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 En velværepakke fra parfymeriet. Abonement på et blad. Gavekort på kinobilletter og en godtepose
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Tubeskjerf, lue, dvd, bok, sminkeprodukter...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Fine ullsokker. Pysjamas/kosedress. Shampo/balsam. Gode kremer. Hansker, skjerf og/eller lue. Film.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Selv har jeg alltid vært glad for gavekort som jeg kan bruke til januarsalget;)) Men hvis ikke det er tema er jo dette greit: - Parfyme(sånn gavepakning) - Stilige topper fra Vero Moda(vanskelig kanskje?) - Smykker - Stilige skjerf -Vesker fra Cmyk -Ansiktsbehandling -Bøker feks: "P.s jeg elsker deg" Er egentlig en hel masse, men har hun ikke gitt deg noen ønskeliste å gå etter da? -
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Gavekort på hudpleie eller massaje er vel ikke kjedelig??
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #7 Skrevet 19. desember 2011 Gåver kort parfymeri da får ein det ein vil ha.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå