Gå til innhold

Hvor mye snop & snacks kjøper dere inn til jul?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er borte fra 23 des til 2 juledag.

Men jeg er veldig glad i å ha litt snop generellt i huset og siden det er jul så må jeg vil kjøpe noe ekstra..

Liker kun sjokolade og chips, liker ikke marsipan og slikt....

Og så er det julestrømpen til barna...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjokolade og chips her også + litt juleskum.

Barna får julestrømpe med litt smågaver. Kjøper også noen innpakkede karamelle av en slik type

innpakket som twist er. De er til å pynte fruktfaten med.

Ellers kjøper vi inn mer god mat enn snacks.

Skrevet

Vi har jo julestrømpene og en del hjemmelaget julegodterier og kaker. Kjøper alltid noen poser med sjokolade og slikt. Mannen er en potetgullmann så blir noen poser med det også. Også MASSE klementiner :)

Skrevet

MASSE snop, potetgull, sjokolader, kindernisser, konfekt, twist, juleskum, smågått i selvplukk osv. ;)

Skrevet

Vi blir også vekke 23-26. men jeg kjøper nok inn en god del uansett. Kjekt å ha :-)

Skrevet

Har kjøpt fire store plater sjokolade, blir kanskje en after eight og en twistpose i tillegg, eller kanskje noe smågodt. Blir ikke voldsomme greier, vi er bare to voksne og ingen barn...

Skrevet

Her har jeg bakt 5 slag, så det får holde av godterier... Vi er 2 voksne + en baby :) Svigermor kommer lille julaften og blir i 5 dager da, og hun kommer fra Sverige og har fått penger til å handle inn alt av julemat, så kan tenke meg hun har med masse godis da hun elsker det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...