Gå til innhold

Noen som har begynt å kjenne spark?


Snia.gutt07,gutt09,?13.6.12

Anbefalte innlegg

Jeg er 15+2 og kjenner at noe kribler der inne, som om man kjører kjapt opp og ned i en bakke. Men vil ikke kalle det spark mest kribling liksom. Dette er min tredje, så så for meg at jeg skulle kjenne det bedre tidligere, men blir med med kilinga.

 

Enn dere andre?

Spark?

Kjennes det utenpå?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjent "noe" siden uke 12, for 3 uker siden. Blir bare mer og mer sikker på at det er spark. Dette er nr. to, sist kjente jeg ingenting før uke 20-21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner også turning og lette "sommerfugler" (mest på venstre side). Er 16+0 i dag. Har kjent det vagt fra uke 13 ca. nå kjenner jeg noe hver dag hvis jeg sitter rolig eller etter at jeg har lagt meg... kjempe god følelse. kjenner ikke noe utenpå enda..... er 3 gangs.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennede, da er det ikke lenge igjen til jeg blir helt sikker. Er så mye mer betryggende når man kjenner at den lille rører seg, vet at alt er bra liksom :-D

 

det er en spennende tid framover damer ^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynte å kjenne såvidt i uke 15 jeg og. Er nå i uke 17 og kjenner daglige bevegelser der inne. Tror jeg i allefall. Har ikke kjent spark før, så vet jo ikke hvordan de føles. Men er lykkelig hver gang det kommer et lite dunk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 16+4 idag, og har begynt å kjenne spark:-) Har kjent bevegelse i litt over en uke nå, men de siste dagene har jeg kjent spark helt nederst på venstre side når jeg ligger i ro og holder hånden forsiktig oppå. Kjempedeilig!! Er så betryggende å kjenne at det faktisk er noe der inne:-) Syns det er lenge å gå og vente på ultralyd, som ikke er før i midten av januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 14+3 med mitt første, og kjente noe rar kribling helt nederst i magen etter jeg hadde lagt med for noen dager siden... ikke kjent noe siden, så vet ikke helt om det var den lille som ga et livstegn ;) Venter i spenning! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...