bittelille_persille Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 I overimorgen kjører vi på juleferie. Sist vi var på kjøretur med lillemor var i sommer. Da stoppet vi ofte og prøvde oss med rosiner, lego og drømmehagen på creativespiller uten lyd i og med at hun nektet å ha på seg hodetelefoner. Og så en god del soving da... Denne gangen vil vi prøve litt nye ting, for hun er jo litt eldre og kan jo finne på å underholdes av litt andre ting. Barnemusikk og hørespill f.eks? Eller andre ting? Er det noen som har noen tips til plater, bøker, leker eller annet som fungerer bra for de små i bilen?
sillyfilly og Olivia Skrevet 20. desember 2011 #2 Skrevet 20. desember 2011 Hopp og Sprett bøkene er populære her i huset. Kjøpt på bokhandel. Gjerne noe å tegne på. Sånn der tegnebrett som man kan "viske" ut det man tegner og tegne på nytt. Med sånn lang pinne. Skjønner du hva jeg mener?? Barnas viser(samleboks med mange cd'er) er veldig populære på tur. Vi synger med på lille petter edderkopp og bæ bæ lille lam. Rosiner og kjeks hjalp masse. Drømmehagen ja! Kanskje lydbøker? Det har jeg i grunn ikke prøvd. Å pusle på min iPhone er populært under oppsyn. Sånn at hun ikke kaster den vegg i mellom når hun er lei.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå