Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Når jeg leser i et innlegg eller i aviser etc. om folk som er misfornøyd med gaver. Da lurer jeg noen ganger på hva som er problemet med samfunnet. Jeg synes dere er utrolig heldig som får gaver i det hele tatt. Jeg selv hadde blitt glad om jeg hadde fått en liten oppmerksomhet. Hadde blitt glad om jeg hadde fått en dorull, bare får å ta det som eksempel. Har aldri fått bursdags-eller julgaver i hele mitt liv. En gang fra bf, men that's it. Mener ikke å provosere eller noe, men bare lurer.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Er faktisk helt enig med deg! Når folk spør om hva jeg ønsker meg i gave har jeg svart ingenting - Alt jeg trenger kjøper jeg selv.. Julegaver er tull altså, og det meste man får er ting man overhodet ikke trenger..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Helt enig med deg HI... Noen folk syter og klager over den minste ting. De skal være glade for at noen i det hele tatt tenker på dem. FY!
norskepigen Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Helt enig HI!!! Kan du ikke sende meg adressen din i en PM, så skal jeg jammen meg sende deg en liten gave :-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Til 15:25 Tusen takk, men det trenger du ikke:) Jeg er fornøyd med det vi har selvom det ikke er mye, men vi har det vi trenger og jeg klager ikke. Vi er ikke en perfekt familie som tenker sånn, men vi er veldig lite materialister. Barna våre får selvfølgelig julegaver og ting de trenger, så de lider ikke noe nød selvom de ønsker seg en Ipad og Iphone etc. Forklare da til de at det er ikke det viktigste i verden selvom vi lever i den teknologiskeverden, men det er mange andre ting som er viktigere. Hilsen HI
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Må også bare si - utrolig at folk blir sure når de får gaver som de "ikke ønsker seg".. Det er bortskjemt det!!!
norskepigen Skrevet 19. desember 2011 #7 Skrevet 19. desember 2011 Jeg vil altså gjerne sende en ting. Det er altså ikke noe særlig -Bare en oppmerksomhet :-D Jaja du bestemmer selvfølgelig selv :-) Folk som podder over julegaver de har fått, er utakknemlige og egoistiske, synes jeg. De lever antageligvis i sin egen lille boble, skulle en tro. Jaja, gledelig jul, uansett!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #8 Skrevet 19. desember 2011 Kunne ikke vært mer enig! Blir så irritert på folk som ikke bare er takknemlige for at de faktisk får noe, men MÅ klage fordi de evt har tingen fra før, trenger den ikke, ønsker seg ikke, for billig osv...... De burde ikke fått noe i det hele tatt og lære seg å sette pris på hva som virkelig er viktig!! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå