Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Kan dere som har eller har hatt baby på 4-5 mnd si noe om hvor mye de sov? Når la de seg og hvor lenge sov de? Hvor mange og hvor lange dupper på dag (og ca når)? Og dere som fullammer, hvor mange måltider serveres det hos dere? Takk:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Min legger seg åtte og står opp igjen mellom halv åtte og halv ni hver dag. Hun våkner som regel mellom 3 og 4 på natten for å få pupp. Hun sover to eller tre dupper på dagen, avhengig av hvor lange de er. Noen ganger sover hun bare 40 minutter, da blir det tre dupper. Andre ganger sover hun halvannen time, da blir det kun 2 dupper, Ved 5 mdr hadde hun grøtmåltid til både frokost og kvelds, etter råd fra hs pga at hun vokser så vanvittig. I tillegg spiser hun pupp kanskje rundt 5 ggr per dag. Mer dersom hun ønsker, mindre dersom hun ønsker det. Hun styrer måltidene med pupp selv, stresser ikke med det.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Prøver å legge henne rundt 21.00, men sovner ikke før ca midnatt for tiden *sukk*. Står opp ca 09.00-10.30 og sover ca 2,5t + 30min + 30min på dagen. Spiser som regel 3 ganger på natten, kanskje 5 ganger på dagen pluss at kvelden er et eneste stort måltid som regel. Har dessverre ikke klart å få rutine på noenting ennå, hun styrer alt selv og alle mine forsøk på å endre på noe blir veldig dårlig mottatt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå