Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Jeg trenger forslag til hvordan jeg skal overrekke en reise til London (reise og overnatting) til min søster. Hun har vært en fantastisk støtte for oss i en vond tid, og vi har lyst å vise at vi setter pris på henne med å spandere en tur på henne iløpet av våren (min datter og jeg skal også være med på turen), men har lyst til å gjøre litt ekstra ut av overraskelsen. Alle tips mottas med et stort TAKK:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Du kan feks. lage en utklippsbok, som en gjettebok, med små hint på hver side og så må hun gjette hva gaven er. Bakerst i boken limer du inn billetten / utskrift av billetten
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Tror jeg hadde gitt overraskelsen på en annen dag enn julaften hvertfall, slik at den ikke drukner i alle andre julegaver. Bare snakk med henne og fortell hvor utrolig mye du og datteren din setter pris på henne, og gi henne så billetten pent innpakket i vakkert papir. Mens bare dere tre er sammen. Det hadde jeg gjort
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Da jeg gav mannen Paris-tur i 30-årsgave, fikk han en Lonely Planet bok om Paris og i kortet som lå inne i boka skrev jeg at han måtte lese godt for flyet går torsdag xxx klokken xxx:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Be henne på middag, og legg det under servietten på tallerkenen :-)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Syns du skal ha det under treet... sammen med alle andre pakker... men jeg ville gjort det enkelt, og lage ett fint gavekort, i en eske, med kopi av biletten, og noen få gjenstander som enten er fine å ha med på tur (reise sjampo eller lignende) eller gjenstander som hinter om hvor dere skal...
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #7 Skrevet 19. desember 2011 Pakk inn flere små pakker med reiseshampoo og lignende, kortstokk og andre ting som er kjekt å ha med på tur. Kanskje noen små hint om turen også, men generelt sett kjipe gaver ( det er jo litt spesielt å gi bort reiseshampoo til jul) gi henne til slutt en reisebok/guide med kopi av flybillett:)
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #8 Skrevet 19. desember 2011 Tusen takk for gode ideer:) Vi skal være sammen på julaften, så jeg tror nok at "overrekkelsen" blir da. Datteren min vet heller ikke om turen, så det blir to ekstra glade snupper da:) Den største utfordringen blir nok å få henne til å ta imot gaven, hun liker bedre å gi enn å få, den gode søsteren min <3 Er det noen som har andre forslag enn de flotte som alt er kommet, tar jeg fremdeles imot:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå