Gå til innhold

Er det noen kreative sjeler her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg trenger forslag til hvordan jeg skal overrekke en reise til London (reise og overnatting) til min søster.

Hun har vært en fantastisk støtte for oss i en vond tid, og vi har lyst å vise at vi setter pris på henne med å spandere en tur på henne iløpet av våren (min datter og jeg skal også være med på turen), men har lyst til å gjøre litt ekstra ut av overraskelsen.

Alle tips mottas med et stort TAKK:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan feks. lage en utklippsbok, som en gjettebok, med små hint på hver side og så må hun gjette hva gaven er. Bakerst i boken limer du inn billetten / utskrift av billetten

Skrevet

Tror jeg hadde gitt overraskelsen på en annen dag enn julaften hvertfall, slik at den ikke drukner i alle andre julegaver. Bare snakk med henne og fortell hvor utrolig mye du og datteren din setter pris på henne, og gi henne så billetten pent innpakket i vakkert papir. Mens bare dere tre er sammen. Det hadde jeg gjort :)

Skrevet

Da jeg gav mannen Paris-tur i 30-årsgave, fikk han en Lonely Planet bok om Paris og i kortet som lå inne i boka skrev jeg at han måtte lese godt for flyet går torsdag xxx klokken xxx:)

Skrevet

Be henne på middag, og legg det under servietten på tallerkenen :-)

Skrevet

Syns du skal ha det under treet... sammen med alle andre pakker... men jeg ville gjort det enkelt, og lage ett fint gavekort, i en eske, med kopi av biletten, og noen få gjenstander som enten er fine å ha med på tur (reise sjampo eller lignende) eller gjenstander som hinter om hvor dere skal...

Skrevet

Pakk inn flere små pakker med reiseshampoo og lignende, kortstokk og andre ting som er kjekt å ha med på tur. Kanskje noen små hint om turen også, men generelt sett kjipe gaver ( det er jo litt spesielt å gi bort reiseshampoo til jul) gi henne til slutt en reisebok/guide med kopi av flybillett:)

Skrevet

Tusen takk for gode ideer:)

Vi skal være sammen på julaften, så jeg tror nok at "overrekkelsen" blir da. Datteren min vet heller ikke om turen, så det blir to ekstra glade snupper da:)

Den største utfordringen blir nok å få henne til å ta imot gaven, hun liker bedre å gi enn å få, den gode søsteren min <3

Er det noen som har andre forslag enn de flotte som alt er kommet, tar jeg fremdeles imot:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...