Gå til innhold

faens mann, bakte pepperkaker i går. han har spist dem opp,..

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg bakte mange pepperkaker. skulle ha det i jula. han har spist dem opp.

fint han liker kakene mine. men kunne tenke meg og sleppe og bake mer nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får sette han i sving da vøtt...

Skrevet

hadde det enda fungert så. han baker ikke. han har prøvd en gang og da ble det kull kaker. kom ut svarte og harde.

Skrevet

Æsj. Hvem orker åspise mengder med pepperkaker. Egoist og drittunge. Selvfølgelig skal han bake nye. Hva er du? Mammaen hans?

Skrevet

Er ikke det bare koselig da? At han liker kakene dine så godt at han har spist opp alle sammen (litt imponert over at han har klart det må jeg innrømme), mener jeg. Trenger dere flere pepperkaker til julen da? Som regel har de fleste mer enn nok kaker, snop, digg og god mat til julen uansett...?

Skrevet

Ha,ha,ha må bare ler. Beklager HI.

Du får sende mannen din til bakeriet og ber han skaffer flere kaker.

Skrevet

Det finnes jo ikke koselig. Det er frastøtende og egoistisk. Hi bakte neppe en haug med pepperkaker for at mannen skulle spise opp alle med engang, Hun har gjerne unger som skulle få smake, og kommende gjester som etter planen skulle få kakene servert. Dessuten hører pepperkaker julen med, og mange "må" ha pepperkaker fremme på julaften. Og de bør være hjemmelagde.

Skrevet

Jeg må le av de som klarer å snu alt her i verden til noe negativt.

Jeg hadde tatt det som et kjempekompliment, men hadde også sagt at da får han bake neste runde! Du kan vel passe på ovnene så de ikke brenner seg selv om han baker de?? Og så hadde jeg sørget for at alle som fikk smake kakene fikk høre historien, med et stort glimt i øyet og smil om munnen...

Eller, dette er kanskje t litt vågalt forslag - dere kan jo bake en ny omgang sammen.. Men det er kanskje å forlange litt mye at man skal kunne gjøre noe hyggelig sammen nå før jul?:)

Det er jo tross alt best med litt mas og kjas og klaging....:)

Skrevet

Hehe, søting. Skjønner jo det er irriterende, men jeg må nå le likevel. Er ikke glad i pepperkaker selv så jeg hadde ikke brydd meg nevneverdig. Men han kan jo delta i laging av nye, så slipper du å gjøre alt selv og kakene blir ikke brente :)

Skrevet

Skjønner at du er irritert nå men du vil nok le av det senere.

Hva om du får han til å bake ut så tar du deg av selve stekinga da får du ikke brente kaker :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...