Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Har hun slutta å bake eller blogge? Kanskje du er her inne perlesukkerdamen? Du var ihvertfall en god del her før, har ikke vært her så mye selv siste året, så har ikke sett deg her. Sku gjerne hatt noen nye julegodis-oppskrifter, er helt tom for ideer selv, som vanlig!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Som du kan lese på bloggen har hun flyttet, en liten i magen som ikke har utviklingen man ønsker og i forrige uke var hun innlagt på ahus. Det blir nok mer blogging når hun kommer seg på føttene igjen.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Oi da, det så ikke jeg på bloggen, men da kjenner du henne kanskje? Tenkte bare de var vanlig juleopptatt eller at hun var gåt lei, jeg. Håper det går bra med babyen da, er jo viktigst. Får teste fjorårets oppskrifter igjen da, de ble ikke akkurat vellykket ifjor, så kanskje jeg har blitt flinkere siden sist;-) A-hus hørtes ikke bra opp, god bedring dersom du leser her, Villa perlesukker.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Har finner du julekalenderen fra i fjor. Veldig mye godt der (jeg fikk i allfall ikke testet alt!). Du finner alle lukene i listen til høyre: http://villaperlesukker.blogspot.com/2010/12/julekalender-og-julepynt.html
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Tusen takk:-) skal se om jwg finner noe som selv en kløne som meg kan klare! Har ihvertfall lært at jeg ikke skal prøve på ting langt over mitt ferdighetsnivå, haha!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå