Gå til innhold

Er det bare min mann som..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han føler det jo bare slik da, det må man jo respektere. Mange menn føler det ubehagelig å ha sex når dama er gravid. De er redde for så mye. Og så kan det selvfølgelig ende at en gravidkropp er avtennende. Ikke fordi han synes du er stygg, men fordi du nå er noen han vil beskytte ikke pule. Men jeg synes du skal snakke med han om det og at han bør kunne snakke med deg om det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min mann tenner jo ikke på gravide, han tenner på meg. Heldigvis så har ikke min graviditet gjort at han ikke tenner på meg lenger. Men jeg hadde jo forstått det om så skulle ha skjedd. Det må jo føles rart å ikke ha noe forhold slik som vi til magen og så skal begynne å ha sex og være redd for å skade eller rett og slett ikke tenne pga magen og dens innhold.

Skrevet

Skjønner han godt jeg. Jeg hadde ikke blitt opphisset av sex med en gravid dame, hadde følt meg pervers rett og slett. Syns det er merkelig at du ikke har noen forståelse for dette.

Og mannen din onanerer nok, og det skal han få lov til!

Skrevet

De mennene som synes det er vanskelig å ha sex med babyen mellom dere, synes de det da er greit bakfra? Da trenger de jo ikke forholde seg til babyen. Tror ikke mannen min tenkte så mye på at det føltes feil med babyen mellom oss, men husker at jeg etterhvert syntes det ble litt ubehagelig. Det ble det mest bakfra, både knestående og sideliggende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...