Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Ja, må bare skrive det ned et sted Var i et forhold som to slutt for et år siden, vi var sammen i fire år og fikk et barn sammen. Har egentlig ikke innsett det før nå, elle rvet om det er grunnen. Men han knakk meg! Han var kontrollerende, manipulerende, fiket til meg EN gang, og kalte meg ila forholdet mange stygge ting, selv om vi også hadde det fint nå og da. På slutten av forholdet var jeg deprimert og lei meg men klarte heldigvis å komme meg ut av det. Idag et år etterpå.. Sliter jeg med meg selv!! Jeg HATER utseendet mitt, selv om ingen sier noe annet enn at jeg er pen osv ( ikke skryt, altså.. Er ung enda) Når det ble slutt ble jeg desperat etter å finne en ny og bedre mann. Drakk meg full, rota med menn i fylla.. Nå har jeg funnet en ny mann, men han fortjener meg ikke!! Jeg bare hater meg selv for måten jeg har oppført meg på tidligere, og alle dumme ting jeg har gjort. Kanskje er jeg ikke klar for et forhold? Til og med han nye er småfrekk, allerede! og vi har ikke vært sammen lenge. Er bare redd han ender opp som min eks, er faktisk livredd.. Selvom han er stikk motsatt type av eksen min. Vet ike hva jeg vil med det her, måtte bare skrive det ned :(
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Om noen kanskje har opplevd det samme setter jeg pris på å høre om det..
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Et tips om du finner han småfrekk, gi han beskjed om at slikt godtar du ikke, du vil ikke leve et liv hvor du blir snakket til slikt. Enten er han ikke klar over hvordan du oppfatter det og endrer sin måte å snakke til deg på eller så gjør han det med vilje og da må du bare avslutte. Å gå inn i et forhold fordi man er desperat for å ikke være alene sier seg selv at ikke er sunt. Sa tar man svært sjelden et godt valg i den man velger.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Det høres ut som om du trenger å bearbeide en del opplevelser fra ditt tidligere forhold. Jeg vil anbefale å finne noen som kan noe om traumer å snakke med, feks en psykolog.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå