Gå til innhold

Noen som har fått positiv test sent ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 8 dager over IKM. Jeg har ikke testet meg siden forrige mandag, da var den negativ. Med de to andre har jeg fått positiv test 4 dager før IKM. Kan det plutselig være slik at jeg har sen produksjon av hcg?

Jeg har aldri før vært for sen, men det kan jo sikkert være noe annet enn graviditet som gjør at mensen ikke kommer. Tenkte å teste igjen snart om jeg ikke får mensen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg testet ikke positivt før 6 dager over IKM..

Så fullt mulig ja:)

Lykke til!

Skrevet

jepp, men jeg har lang syklus på 44 dager. fant det ut 5+3.

Skrevet

21 dager etter IKM om jeg hadde en syklus på 28 dager..Men nå var jeg litt ustabil da,- og hadde sykluser litt lenger, 32 var dog det lengste.....

Førstemann testet jeg positivt med 4 dager før IKM, med en syklusberegnign på 28 dager. Så ble jenta født 10 dager før termin, gutten 5 dager over :o)

Fant ut på luciadagen at jeg var gravid,- trodde seriøst mensen var forsvunnet og tenkte meg til legen..Jeg har mistet mensen før, pga overdreven slanikng, og med 40 kilo for mye etter førstemann og fortsatt 7-8 kilo igjen av disse, så fryktet ejg at jeg hadde overdrevet innsatsen der..Og miste mensen to gang pga slankin er vel ikke lurt..Men var ikke noe knallhard diett eller trening ute og gikk, så hadde isåall vært merkelig..Men det var en liten guttebaby som fvar skylden altså:o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...