Gå til innhold

Kjente denne kommentaren svei...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Bestemora til kjæresten min har ikke møtt meg. Jeg er alenemor til en på snart tre år. Når hun hade spurt han om hvor gammelt barnet mitt var og han hadde svart hadde hun sagt: Ååh, er barnet hennes tre år ja? Jaja, da er det vel bare å produsere nye barn sånn at hun kan snylte mer på staten..

Regner med det var OS hun siktet til. Og jeg snylter IKKE!!! Er fulltidsstudent.. :( Virket ikke som han hadde tatt meg i forsvar heller.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig utsagn av en bestemor.......Hvorfor skulle hun si det uten å ha møtt deg?

Utrolig forutinntatt dame:-(

Skrevet

Fy faen...hiv han på huet og ræva ut av huset!!

Skrevet

What????? For en usmakelig gammel slarvekjerring..... Forstår kommentaren svei, men det er jo hun som dummer seg ut her, og IKKE du!

Skrevet

Vet ikke.. Men er det sånn resten av familien hans tenker har jeg ikke kjempelyst å møte de! Hun tok det vel bare som en selvfølge at jeg er en snylter som sitter på ræva hele dagen siden jeg har barn da.

Skrevet

Gæmliser tror de kan si hva de vil. Drit i den gamle røya og kvitt deg med barnebarnet hennes!

Skrevet

Fordelen med at samboeren din fortalte deg dette, er at du allerede har fått plassert henne;-) Men forstår at du kvier deg for å møte henne. Du har iallefall muligheten til å "forberede" deg på eventuelle kommentarer når du en gang møter henne.....

Ikke sikkert hun er så tøff når hun treffer deg da;-)

Resten av familien kan jo være av et annet kaliber. Forhåpentligvis...

Skrevet

Hvorfor fortalte han det til deg? liker han å såre deg? :-O

Skrevet

DU får prøve og se det positive i det. De forventer det verste,- og da skal det lite til for og imponere de :o) Så kanskje de blri kjempeimponert oaver at du faktisk har planer med livet ditt, - selv om ikke alt hat skjedd i "riktig rekkefølge";- eller på den letteste måten :o)

Skrevet

Vet ikke hvorfor han sa det :( Har bare fått med meg at bestemoren i familien er ei som vet ALT, ifølge han. Så håper ikke han sitter med de samme holdningene. Vi er ikke samboere eller noe, rimelig fersk vi to..

Skrevet

Jeg reagerer aller mest på at han fortalte deg hva bestemoren hadde sagt. Sliter med å se hvordan det kunne være fint for deg og høre, og hvorfor du skulle ønske å høre det. Spesielt dersom han ikke tok deg i forsvar. Eplet har kanskje ikke falt så langt fra stammen der heller, når det gjelder sosial intelligens?

Skrevet

Hvorfor forteller kjæresten dette til deg? Dump han. Mangler jo sosiale antenner.

Skrevet

Huff, møkkakommentar. Du har bare et valg; motbevis hennes fordommer! Stå på !

Skrevet

Hva er det som skjer med kommentarene her inne i dag? Er det EI sur kjerring som sitter å svarer på alt??

SKJERP deg i såfall.... voks opp..og slutt å forsure forumet med tåpelige usaklige svar!

Skrevet

Tja, tåplig å si men det er jo faktisk en god del som studerer med OS og på den måten får utdanning med mye mindre i studielån enn andre og det er en del som skaffer seg et barn til for å få en ny periode med OS.

Nå har tydligvis bestemoren tatt feil av deg. Dette gjelder jo ikke deg. Fortell henne hvordan det egentlig ligger ann. Det kan jo være dere blir gode venner når dere blir kjent.

Om du en gang trenger å komme med et motangrep så er det like mye å snylte på staten om du egentlig er frisk men velger å gå av med pensjon før du er 70, som å få OS når du blir alene med små barn. 70 år er faktisk pensjonsalderen her i landet.

Skrevet

noe dere unge kanskje ikke vet er at vi som er en del eldre enn dere, opp mot 40 og sånn, så er det er helt vanlig utsagn....alle gjorde det som dette kvinne menneske sier...ny unge hver 3. år.før var det ikke så ille da var det OS til ungen var 10 år, men det ble forandret for en god del år siden....

så det er nok forgjengerene før dere som har lagt opp til det her...sånt var helt vanlig for 15 år siden.

Skrevet

14.03; det er ikke alle yrker man kan være i jobb frem til 70 år....

I brannvesenet og ambulanseyrket feks kan man gå på 57 år, og må gå på 62 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...