Gjest cunning stunts Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Hvor får man kjøpt bh til posene under øya? Epla? Evt kan du kanskje sy noen, Amandine? Bør holdes i lys grågrønt for å matche resten av fjeset. Juleferie NÅ!
weihnachtmarkblomstre Skrevet 19. desember 2011 #2 Skrevet 19. desember 2011 Var det det den franske håndballkeeperen hadde på i går? Hm, eventuelt kan du prøve å bare legge hodet litt i fryseren! (rødme) Jeg er bh løs i dag jeg, pga forestående. Det føles helt merkelig.
mandel i grøten Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Bh-løs, det funket for 20 år siden da jeg var en fin fin b-cup... Nu derimot? Hø hø hø litt mer sleng omjeg skal få si det. Sender deg varme tanker juleblomst!
Gjest cunning stunts Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 Hodet i fryseren noteres - evt koke hodet, etter modell av Kurt. Lykke til m forestående. Jeg var bh-løs i nærmere to måneder - av gyldige grunner - og det er altså slik at man venner seg til det utroligste når prioritetene endres. De første dagene var det pussig med dingling i navlehøyde, så ble det relativt normalt.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 19. desember 2011 #5 Skrevet 19. desember 2011 Da var forestående overstått, og bh tilbake der den bør være. Tilfelle dere lurte. virkeligheten er langt kjedeligere enn en House episode, ingen dramatikk. Håper resultatet også blir dramatikkløst :-)
Gjest cunning stunts Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Det krysses fingre over en lav sko (hæh? enten kan jeg si det sånn eller så innebærer det logiske brister jeg ikke overskuer i forhold til fingre, sko og fysiske begrensninger) - her skal ikke være dramatikk, nei.
weihnachtmarkblomstre Skrevet 19. desember 2011 #7 Skrevet 19. desember 2011 Kanskje ikke helt det du var på jakt etter, men dette er hva google fant når jeg skrev øye-bh, synes google var flink jeg. http://www.fullmoondirect.com/MONSTERBRA--THE-EYE-BRA_p_13.html
Gjest cunning stunts Skrevet 19. desember 2011 #9 Skrevet 19. desember 2011 Haha, fantastisk! Neste Halloween skal jeg ha sånn. Nå ble jeg også inspirert til å dekorere pløsene à la monster. Det ble pent.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå