Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Jeg er gift og har 2 større barn fra før og 2 små barn sammen med min mann. Så oppdager jeg at han har hatt samtaler med eksen sin på fb der hun beskriver sitt dårlige forhold til en mann hun kun omtaler med forbokstav og hvor fælt hun hadde det etter hun og mannen min gikk fra hverandre. Hun forteller også at hun stadig ser for seg min mann sammen med barnet de skulle hatt sammen, men som hun tok bort før de gikk fra hverandre. Mannen min sier ikke at han har noe dårlig forhold til meg, men han omtaler meg også bare som en forbokstav og han fortalte henne at han hadde store problemer etter at de gikk fra hverandre og at han hadde gått på piller i et halvt år etterpå. Med litt hoderegning så vil det si at han gikk på piller til han traff meg for å komme over forholdet de hadde hatt. Så da føler jo jeg at jeg var den siste pillen! Han forklarte også til henne at han gikk fra henne fordi han feiget ut. Er i sjokk her jeg... Kan man ha sånne samtaler i det skjulte på fb uten at der ligger følelser bak? Selv påstår han at han kun har snakket med henne et par dager og at det ikke ligger noe bak. Han forklarte det med pillene at han hadde gått på sovemedisin etter bruddet og fortalte henne det bare for å trøste henne. Jeg føler meg regel rett sveket og at forholdet vi har er inngått på feil grunnlag fra hans side. Slik jeg ser det så hadde jeg aldri hatt en sånn samtale med en eks av meg med mindre jeg faktisk hadde følelser for han fortsatt så jeg klarer ikke tro på det han sier om at han gikk fra henne fordi de hadde store problemer og at han aldri ville hatt et forhold til henne igjen og at jeg misstolker samtalen de har hatt. Etter min mening hadde han aldri hatt den samtalen med henne på fb hvis det var tilfelle. Jeg har absolutt ingen med gangsyn jeg kan spørre så jeg håper noen her har noe fornuftig å si. Er det bare jeg som overreagerer? Kan det virkelig være slik han sier at det ikke ligger noe i det, og at det ikke er noe gale i det?
Anonym bruker Skrevet 7. januar 2012 #2 Skrevet 7. januar 2012 Prøv å tenk at han valgte faktisk deg! Det er dere som er sammen nå, og hvis han hadde hatt så mye følelser for henne så han vært med henne i stedet. Tenk at han sluttet med sovepiller etter han traff deg, fordi du er en fantastisk kjæreste som han blir glad av å være sammen med!!!! Ikke overreager, tenk positivt. Jeg skjønner godt at du blir skuffet, men prøv å fokuser på det positive. Det er dere to nå!
Anonym bruker Skrevet 11. januar 2012 #3 Skrevet 11. januar 2012 jeg skjønner godt at du reagerer som du gjør når det kommer til sånne ting, har vært borti det samme pluss utroskap å det har tatt meg flere år å komme over det. jeg kan enda ikke si at jeg 100% stoler på han enda, men jeg sa det at den jenta det gjaldt skulle slettes fra facebook jeg skulle få gå inn på hans profil når jeg måtte ønske og han måtte jobbe litt for å vinne tilbake tilliten min. jeg mener det at uansett om det er en stor eller liten ting så skal man bevise at man fortjener tilliten, er man ikke villig til å gjøre det så ja, da sier det seg selv at det er en grunn til det!!!
Anonym bruker Skrevet 26. februar 2012 #4 Skrevet 26. februar 2012 Kontakten med henne bør han avslutte, hvis den skal dreie seg om temaer som "barnet vi skulle ha hatt" osv. Men jeg syns ikke han har svikta deg. Du var ikke den "siste pillen", tvert imot er det deilig og befriende å bli forelska! Alt annet, i sær gammel kjærlighetssorg, forsvinner i dragsuget. Det var du som kurerte ham der pillene ikke hjalp, tenker nå jeg... Typen min og jeg ble kjent da jeg hadde vært skilt i 1 mnd og han i 1,5. Vi fant fort ut av vi var i stand til å trøste hverandre, og få noe som var bedre enn det vi gikk og sørga over! Nå har vi vært sammen i over 2 år, har flytta sammen, og ser for oss en deilig fremtid sammen. Han er grunnen til at jeg ikke behøvde å bruke piller, fordi det å bli kjent med ham satte livet i nytt lys og gjorde skuffelsen over skilsmissen mindre viktig. Jeg syns mannen din høres helt gjennomsnittlig ut. Sånt hell at dere traff hverandre og fikk det godt sammen, må du tenke!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå