Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #1 Skrevet 19. desember 2011 Noen blogger fortjener bare mer oppmerksomhet enn andre:P
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #3 Skrevet 19. desember 2011 Tja, men uten link vil jeg si du anbefaler på generell basis
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #4 Skrevet 19. desember 2011 http://rannveigheitmann.blogg.no/
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #6 Skrevet 19. desember 2011 Hvem ligner du mest på av din mor og din far? Ligner nok mest på min far, da jeg har sånn typisk "timeglass" figur, altså, lang og slank, men med former på en måte. Hahahahahahahahahaha, jeg vil SÅ se den faren!!!!!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #8 Skrevet 19. desember 2011 08:40 *Brekninger* Jeg trodde Malin var ille, men hun er Mor Theresa i forhold. Går det an.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #10 Skrevet 19. desember 2011 Hehe..er iallefall underholdning å lese den
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #11 Skrevet 19. desember 2011 Uff ...jeg blir litt flau merker jeg ...Samboeren så bildet av henne og han knakk sammen i latter og han visste ikke engang hva det hele dreide seg om, jeg trykket bare på linken ...:-O
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #12 Skrevet 19. desember 2011 Ser hun har piercet navlen,- og skal love at den kan bli "slapp" etter graviditeten..:Min var ikke i nærheten så "sprengt" som hennes,- og hadde null strekkmerker,- men etter fødsel så trakk ikke "hudefliken" seg over hullet seg sammen og det kom strekkmerker "stårlende" ut fra der hullet (piercinghullet) er...Synes ikke så godt,- så går greit,- men det KAN bli et trist skue for ei som tror kroppen kommer til å se ut AKKURAT som før... Eller så var det en helt normal blondieblogg.Og som alle andre som ikke får nok oppmekrsomhet må man gjøre seg spesiell...Og den enkleste måten og få oppmerksomhet på som ung jente, er jo og bli mamma....Føler det kryr av unge, "wannabe bimbo" mødre som blogger...Hva med og prøve og GJØRE noe for og bli lagt merke og ha noe og skrive om, gjøre seg interessant ved og VÆRE interessant,-ikke bare skvise ut en unge eller to og gå til anskaffelse av en look 90% av verdens kvinnelige befolkning kan få til med litt sminke, løshår og evt litt silikon.......
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #13 Skrevet 19. desember 2011 Jeg syns magen hennes var knalltøff jeg Det er den beste fotballmagen jeg har sett!
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #14 Skrevet 19. desember 2011 NN 1000 igjen...Ja, magen synes jeg også var fin. Heldige hun osm ikke la på seg 40 kilo....) Sukk, men altså, det arret etter piercingen KAN bli veldig stygt....Min så akkurat likedann ut, bare mye mindre hud på fliken.....Og strekkmerkene kom ETTER ungen var ute.. Forhåpentligvis ordner det seg, for jeg tror ikke hun takler en navle/arr styggere enn det jeg har. Ikke ut fra det hun skriver om kropp og forventinger til den...Selv om min ser ok ut på avstand den også,- for å si det sånn.Men igjen, var mye mindre "sprengt" under graviditeten.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå