Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Noen som vet hvor mye av hendene de putter opp når de skal undersøke åpning osv?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 veldig forskjellig.. spørs hvordan fødselen starter også
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Tro meg, akkurat det bekymrer du deg ikke stort for når fødselen er igang. I løpet av mine 20 timer i fødsel på sykehuset var det vel ca 11 ulike som stappet mer eller mindre hele hånden opp i dåsa på meg, men det brydde meg minimalt der og da.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Grunnen til at jeg lurer er for om de kan gjøre noen skade? Jeg fødte med akutt keisersnitt med lurer på om undersøkelsene kan ha gjort skade i skjeden? De kjente mye, og det gjorde veldig vondt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 De stikker ikke hele hånden oppi, de måler med to fingre så slapp av.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Kan vel fint stappe hele hånden opp også. Spørs hva de skal gjøre det.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #7 Skrevet 19. desember 2011 Jeg synes undersøkelsene underveis (særlig på slutten fordi babyen ikke stod i "riktig" posisjon) var noe av det værste med fødselen. Likevel tviler jeg på at en hånd kan gjøre noen særlig skade. Men jeg følte stort ubehag og hadde smerter bare jeg tenkte på undersøkelsene i ettertid - men det var jo psykisk. Gikk over etter noen mnd - da jeg fikk fødselsopplevelsen på avstand.
Anonym bruker Skrevet 19. desember 2011 #8 Skrevet 19. desember 2011 Nei, det kan ikke gjøre noen skade. Dersom du kjenner deg "annerledes" der nede så kommer det av selve svangerskapet og den fødselsprosessen du var gjennom frem til KS.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå