Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Jeg vil ned i vekt på en sunn måte Forslag til diett noen?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Kutt ut brus+godteri i ukedagene. Drikk skummet melk i te/kaffe, mindre porsjoner mat og tren kondisjon
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Kjøpte meg medlemskap på Fresh Fitness og trener 2 ganger i uken. Spiser minst mulig brød, poteter og pasta. Ikke lavkarbo orker ikke alt fettet. Byttet ut all drikke med vann. Gått ned 6 kilo på 2 uker. Har også kuttet ut kaker, søtsaker og sukker. Men litt av poenget er å komme i bevegelse og ikke bare satse på en diett. Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har gått ned 15 kilo siden påske og dette er hva jeg har gjort: - Kuttet ut brus og snop på hverdagene - Spiser alle måltider ved kjøkkenbordet (spising foran tv er ikke lengre lov) - Spiser 4 måltider om dagen og aldri etter kl.19 (vet at det ikke er bevist at man legger på seg av å spise om kvelden, men jeg har valgt det slik likevel) - Tenker over hva jeg putter i meg og ER jeg sulten i magen eller i øynene? Så til mat. Hva spiser jeg? - Spiser det meste bortsett fra hvitt brød, mye fett og kaloririk mat - Spiser middag på en mindre tallerken og spiser like mye grønnsaker som kjøtt / fisk, mindre av potet og ris / pasta - Spiser mye rent kjøtt, fisk og kylling - Holder meg unna halvfabrikat og frossen pizza er no-no Og så mosjonerer jeg hver dag. Går tur, tar trappen istedenfor heisen osv. Summen av det hele har gitt vektnedgang, bedre hud, mer energi, bedre hår og et bedre humør:-) Satser på 10 kilo til og da er jeg i mål til sommeren. Jeg gjør det sakte og riktig (tenker jeg) og gjør det som en endring av livsstil til en livsstil som skal vare livet ut. Lykke til:-)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 trening har jeg via fysioterapeut, kondisjons trening gir meg smerter som man ikke skal ha. Kutte ut melk no probem, tåler den ikke og liker ikke kaffe og te
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå