Gå til innhold

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter regninger er betalt imorgen har jeg ca 6000 kr igjen. Av de skal jeg kjøpe gaver for ca 1500 kr. Altså 4500 kr igjen til slutt. Rundt 5-6. januar får jeg 1000 kr, og dette skal holde frem til neste lønning 12.januar! Samboeren sine penger nå går til bhg og sfo, så har han et par tusen igjen. Neste lønningen hans i romjula går til lån, og han sitter da igjen med 1-2000 av den lønninga.

Så tja... Vi har da godt under 10 000kr frem til midten av januar. Heldigvis har vi endel mat, men jeg syns det høres lite ut...! Får litt angst av tanken. Og etter jul skal samboeren begynne å studere og får altså ikke lønn da. Gosh, gruer meg...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg syns du burde (unnskyld meg) tenke før du snakker:p Jeg har ingen samboer som har en inntekt som kan redde meg,eller andre.Jeg har nå 800,- som egentlig må gå til reise hjem til jul og får lønn 12 januar..såe...du har ikke lite penger!!

Skrevet

Fordi om du har mindre så har HI lite. Det er lov å si at man har lite selv om andre har mindre.

Eller skal jeg si til deg at du heller ikke kan klage fordi jeg bare har 600? Du ser hvor dumt det blir......

Skrevet

seriøst-de har endel mat, og i underkant av 10000,- når ble det lite??Saklig!

Skrevet

Heldig du er...

Har ca 3000,- som skal holde til: reise, mat, babysitter, klær til ungen og tre julegaver

jeg får ca 1000 rett over nyttår også må jeg vente til den 12. for å få en 1000 lapp til siden regningene går da. Den 20. får jeg endelig penger igjen.... takk gud for at jeg har en buffert konto

Skrevet

Jeg syns det er lite med tanke på regninger og slikt.

Skrevet

Ikke kjekt med lite penger. Får være forsiktig så går det vel bra. :) Lykke til.

Skrevet

Altså.... 10 000 kr igjen etter at alle julegaver og regninger er betalt, som bare skal holde til mat og bensin til den 12? Og du har allerede en del mat? Det synes jeg er mye, ikke lite.

La oss si dere bruker 2000 på bensin. Det er 8000 til mat i tre uker, hvis dere allerede har mat til en halv uke. 2600 ca per uke i matpenger. Det kan da umulig være så himla lite?

Skrevet

Hehe skulle gjerne, men er skyldig så mye allerede ;) og det skal nedbetales til neste år :)

Skrevet

Jaha, 10.000kr i husholdnings og fritidspenger når man allerede har en del mat, er lite?? Hvor mye pleier dere å ha?

Skrevet

Jeg sitter her i sjokk, er alene med 2 små barn. Vi har 2600,- igjen på kontoen, får ikke penger før 20.januar. Å jeg syns at vi har klart oss bra med tanke på at d er jul, å alt er kjøpt inn.

Nå blir d et budsjett på ca 500,- pr uke fra julaften av.

Vi har mat i fryseren og i skap, trenger bare å suplere med brød, melk og litt bensin.

Så mye som 10 000,- har jeg aldri hatt til overs noengang!

Skrevet

Tja, 10000 på 3 uker burde gå greit dersom du har en del mat fra før og du har betalt regninger. Riktignok så går det MYE penger på mat i jula da.... Jg er i sjokk etter å vært og handlet inn til 3 middager med 6 voksne + alkohol.... Men om du har d meste :) du kan budsjettere med en viss sum til mat og en viss sum til bensin/fritid i uka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...