Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Barna mine har vtech smile. Greie spill med veldig enkel grafikk for små barn. Lærespill. Barna mine er 3 og 4 år og elsker de. For meg blir grafikken for enkel så orker ikke sitte å se på hehe. Men de fleste spillene er litt vanskelig for de. Her kjøper vi spill fra usa og england da hvor de koster mye mindre og har mye flere å velge i. Men mine barn prater engelsk og norsk så det er ikke noe problem med språket
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 de finnes som håndholdt konsoll og? Er på leting etter noe til minsten, på snart tre år.... Størsten har DS, og det er jo krangel om den da..... vil ikke kjøpe DS enda, da største fikk til 5-årsdagen... Så må ha noe "å trykke på"
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Ja de finnes som handholdt men er jo nesten like dyrt som ds. Min største ønsker seg så jeg ga tipset til besteforeldrene på farssiden som ikke bor i Norge. Der de er dyre men koster halvparten av hva de koster her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå