Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Vi har brukt noen dager på å lage julepynt med ettåringen. Holdt på med julekuler, kurver, glitter, maling og lim. Veldig moro, men veldig grisete og litt slitsomt å sitte slik med en utålmodig ettåring! Pynten ble kjempefin og vil helst ikke gi den bort siden vi ikke laget dobbelt opp. Min søster ville gjerne ha noen slike kuler og lurte på om det var tid til å lage fler før jul. Bare å lage, bare koselig det sier jeg. Så kommer hun hit med kuler til å male på slik at vi skal gjøre det alene. For all del, det er koselig det, men ikke det jeg hadde planer om å bruke den siste uken til. Ikke har vi mer glitter og maling igjen heller. Er det teit at meg å si at jeg trodde det var de som skulle lage eller er det teit at jeg ikke lager de til henne?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Vel, NÅ blir det jo litt teit, du skulle sagt det med en gang hun kom med kulene!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Eller, hun la de i postkassen siden vi ikke var hjemme. Har ikke svart på meldingen hennes enda... HI
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Stolt tante som vil ha kuler fra tantebarnet sitt på juletreet. Egentlig litt søtt
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Utfra det du skriver så tolker jeg det som om du tilbudte deg å lage til henne. Hun tolket det sikkert også slik. Dumt du ikke sa ifra om misforståelsen med en gang.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Lag dem selv i full fart etter at ungen har lagt seg.... HUN veit jo ikke hvem som har laget dem! HEHEH!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Ja, vi tolket det kanskje helt forskjellig. Det virket bare som om hun hadde så lyst til å lage de sammen med henne. Det er bare koselig med enda ett juleverksted, men vi har bare en fullstappet uke, men skal nå få skvist inn litt kulepynting. Takk for svar. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå