Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Er sammen med en som har et barn med en annen dame, Nå vil han at henne skal komme på OVERNATTINGS besøk så ungen får se moren sin... HVA FAEN ?! Akkurat som om jeg vil ha eksen hans boende her sammen med oss i 10 dager..... Må få tilføye at hun er psykisk ustabil, bipolar, mistet omsorg for dattern så å si rett etter fødsell.. OSV Skal hun pluttselig "sover" her så blir ikke vårt forhold gammelt !! Hva mener dere ?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 nei, overnattingsbesøk høres litt drøyt ut spes med den historien hun har. Kan ikke mannen og barnet møte henne ute et sted da?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Nei, det er ikke vanlig. Men om mammaen til ungen er så syk psykisk er det kanskje eneste muligheten for barnet å være sammen med henne og da forstår jeg faktisk at han ønsker det skal være sånn noen netter innimellom.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Jeg mener at du har en flott samboer som ser sitt barns behov til å være med en mor, og bli kjent med denne moren på en arena der barnet er trygt. 10dager er kanskje mye i slengen om barnet ikke kjenner moren i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Hvis dama er så nutcase som du sier, så vil vel ikke typen din ha noe mer med henne å gjøre annet at hun skal se ungen uansett?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Hun bor et stykke unna, og har ikke råd til bilett med tog, den må vi betale, og opphold på hotell har hun vertfall ikke råd til... HI
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #8 Skrevet 18. desember 2011 Tja, hvis alternativet er at han skal ta med seg barnet på overnattingsbesøk hos henne så ville jeg kanskje satt pris på at han ihvertfall lar deg ta del i det.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #9 Skrevet 18. desember 2011 Du skulle visst hvor mye en er villig til å gjøre for sine barn..... Han vil at barnet skal få bli kjent med sin mor i trygge omgivelser. Hva tenker du da? Sex? Hjelpe meg, her er en del barnslige hoder her inne i kveld......
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #10 Skrevet 18. desember 2011 Nei, det er ikke normalt. I hvert fall ikke 10 dager! Jeg hadde godtatt 1, max 2 netter. Jeg hadde forøvrig ikke klart å sove et sekund med en nutcase i mitt hus.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #11 Skrevet 18. desember 2011 Jeg tenker også at det er en flott ide!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #12 Skrevet 18. desember 2011 Hun er virkelig en nutcase ! Hun mistet omsorg for barnet pga hun ikke mata barnet på nesten en uke. Barnet lå utsulta i senga si da far skulle på besøk. Endte i at hu mista omsorgen... Hun røyker hasj, og menger seg med disse typene. Hun har bare pluttselig tadd kontakt, har ikke hørd noe fra henner på et år. og det skal være "greit" for meg at dette skal funke mener far.. Barnet er 4 år og har ved flere anledninger sakt til meg : du er mue snillere og gedere enn hva mamma var! (rørt) Så dette er ikke OK for meg... Tenk nå litt på barnet som ikke en gang gir uttrykk for å vil ha mamman sin her.. HI
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #13 Skrevet 18. desember 2011 For min venninne er det helt normalt, bare der er det faren til barna som komme rog bor hos dem. Hun er gift og har nye barn med sin mann. Jeg syns det er flott at de får det til, men skjønner også at du syns det er kleint. Her må dere bare prate ut og finne en løsning som passer dere. Uansett så vill jeg ha begynt med en helg, ikke 10 dager, det er lenge å ha besøk av de fleste...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #14 Skrevet 18. desember 2011 HAHA ja om det var sex jeg var redd for at de skulle hadd, har jeg nokk ikke vært sammen med han. ER jo ikke sammen med noen jeg var usikker i forholdet med.. ER barnet jeg tenker på... HI
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #15 Skrevet 18. desember 2011 Min ex er på besøk hos meg i 7-14 dager om gangen for å se barna sine. Han klarer ikke ta seg av barna, følge opp rutiner og passe på at barna har det de trenger så om han skal ha kontakt blir det slik. Han bor heller ikke i nærheten og har ingen andre i området han kan sove hos når han besøker de. Det har vært slik i mange år og vært 2 besøk i året, slik at barna skal kunne bli kjent med pappaen sin. Vi har ikke noe kjæreste forhold, vi har ingen følelser for hverandre (ihvertfall ikke jeg) Og ihvertfall ikke sex. Jeg syntes det er flott at din kjæreste gjør det mulig for barnet hans å få bli litt kjent med sin mor jeg. Kan skjønne at det er vanskelig for deg å tenke deg men noen ganger takler man ting for barnas beste, og hva er du redd for at de skal ha sex mens du sover i naborommet?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #16 Skrevet 18. desember 2011 Jo mer du skriver HI, jo mer mistenker jeg at du er et troll med dysleksi.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #17 Skrevet 18. desember 2011 Barnet vet jo ikke om du er snillere enn mora si når hun knapt nok har møtt henne. Du virker litt sjalu. Barnet har en mor, og det er selvsagt til barnets beste at hun blir kjent med mammaen sin. Gitt at mammaen klarer å oppføre seg vel og merke. Mannen din har selvsagt rett i at det burde være greit for deg at forholdet mellom mor og datter skal funke. Stebarnet ditt blir engang stor, og kommer kanskje til å bli bitter om hun får vite at hun aldri fikk kontakt med mora si fordi DU ikke ville det. Hva er det egentlig du er redd for?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #18 Skrevet 18. desember 2011 Er ikke vanskelig for meg på den måten. er bare at dette er så pluttselig og barnet trenger stabilitet mener jeg. Dysleksi du liksom er det ikke lov å ha følelser når man skriver ? Beklager å skuffe deg men er heller ei et troll... Dette hadde funket bra om moren til barnet hadd vært der fra dag en, ikke fra di dagene det passer hun best ! HI
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #19 Skrevet 18. desember 2011 En dag vil barnet lure på hvem moren er da er det bedre hun har fått litt samvær med henne når hun var yngre. Om barnet møter moren sin med far og stemor som er trygge, på et sted som er trygt så er det faktisk det beste. Hva med å snakke med samboeren din å inngå et kompromiss. 10 dager er for lenge hva med 4-5 dager. Hun får ikke være alene med barnet eller i leiligheten (du kan jo forlange at han skal være tilstede 100% av tiden. Om barnets mor gjør noe som er skadelig for barnet eller gjør barnet redd og usikkert, oppfører seg på en måte som tilsier at det er vanskelig å ha henne rundt seg og i sitt hus så må hun reise og det er det han som skal se til.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #20 Skrevet 18. desember 2011 Høres ut som det største problemet ditt er at det er en eks? Er du virkelig så usikker og sjalu at du ikke tør å la hans eks som tydeligvis er helt kokko bo hos dere noen dager? Er enig i at ti dager er veldig mye, tenker tre-fire hadde vært nok. Syns det er flott av samboeren din å tilby henne å komme til dere. Barnet fortjener å tilbringe tid med sin mor og som du beskriver henne er vel dette den eneste måten det kan foregå på.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #21 Skrevet 18. desember 2011 Så snilt av han da! Tenk hvor mye hun vil sette pris på å få vært sammen med barnet sitt nå i julen og tenk hvor stort det vil glede barnet!! Det er jo skikkelig synd på henne som har en psykisk sykdom. Jeg ville ikke ha tenkt på det engang og ønsket henne hjertelig velkommen. Det er også noe vi kunne gjort her, altså at pappan til jenta mi kunne bodd hos oss i julen om han bodde langt unna. Dette forholdet er sidestilt andre ekser vet du, hun er mor til barnet!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #22 Skrevet 18. desember 2011 * Rettelse a innlegg 22:56 Detter forholdet er IKKE sidestilt andre ekser vet du, hun er mor til barnet. (de har barn sammen)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #23 Skrevet 18. desember 2011 Man er ikke "nutcase" med bipolar lidelse. Synes den karakteristikken taler for seg selv. Grow up og se barnets behov for en slags kontakt med sin mamma. Og du sier at det er for barnets skyld du ikke ønsker dette? Vel, det er definitivt ikke slik det første innlegget ditt fremstår. Skjønner at det er kinkig men du er ikke sentrum i denne situasjonen.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #24 Skrevet 18. desember 2011 Du skriver at hun mistet omsorgen rett etter "fødsell", også skriver du etterpå at hun lot ungen ligge en uke uten mat......Litt forveksling i den fiktive historien din, HI? Tviler ikke på at hovedtemaet i storyen din er sann, men tviler på tilleggsinfoen du gir av mammaen til dette barnet. Du høres bare sjalu og veldig ung ut. Lykke til med det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå