Gå til innhold

Julegaver til barna, kan de få en tin sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte jeg skulle kjøpe et sånt stort new born baby stellebord med litt forsjellig på til eldste jenta vår på 3 år. Men aner ikke hva hun på 1,5 år skal få. Så da tenkte jeg at de kanskje kunne få det stellebordet sammen, og heller kjøpe litt klær utenom til hver? Er redd det skal bli bråk da, men..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat i den alderen er det stor forskjell og jeg ville ikke gitt en slik gave felles.

Skrevet

Det kan jo bare være fornuftig at de lærer å dele på noe :) Husker jeg og min søster fikk store ting på deling da vi var små. Det ble litt kjekling, men så kom de voksne og sa at vi fikk leke med det sammen, eller så måtte vi leke på tur. Det ble som regel det siste ;) men det funket bra!

Skrevet

Ja, det synes jeg. Da våres eldste var på samme alder fikk de lkekjøkken på deling. Våres eldste som nå er 9 år og 7 år får egne gaver, men de får også et spill (Cluedo) sammen i år.

Skrevet

Det kan de da fint få sammen! Kjempefin gave som de begge kommer til å synes er knall:)

Skrevet

Ja, det tror jeg jo da, men eldste er ikke så veldig flink til å dele enda! Så er redd det blir mer bråk enn glede. Men hadde jo vært fint om de kunne klart å delt en ting.

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...