Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 .. små såre pupper, tisser ganske ofte, men dog ikke like ofte som sist jeg var gravid, små kvalm, men det kan jo komme av at jeg ikke er så flink til å spise, og trøtt men det kan være en etterdønning av alt som har skjedd den siste tiden. Tenker jo egentlig mensen er forsinket av den grunn, men klarer ikke gi opp håpet.. Skulle hatt mensen på torsdag, men fremdeles ikke noe tegn til den. Bare mer utflod enn jeg normalt har, syns det hele er lit sært jeg.. Noen gode råd/tips/ utsagn, ja egentlig hva som helst så er jeg veldig glad for tilbakemeldinger?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har ingen tips, men jeg er i samme båt selv. Mensen er 3 dager forsinket, ingen tegn til den. Utenom litt mensenmurringer til og fra. Har ømme store pupper, men det har jeg hver mnd. Har ikke testet og kommer heller ikke til å gjøre det før hvertfall onsdag. Har dessverre ikke troen på at jeg kan være gravid etter lang tids prøving, så tror bare kroppen lurer meg :-/ Men lykke til til deg
Prøver2015 Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Såpass ja, jeg klarte ikke holde meg unna testen på fredag, og i går jeg da, begge på ettermiddagen riktig nok, men begge var negative.. Eller den ene syns jeg å skimte en skyggestrek men det teller nok ikke.. Måtte legge godviljen til... Krysser fingrene for deg og håper ikke kroppen din lurer deg men at du får en fin julegave i år;)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har kastet vekk så mange penger på tester, at jeg har bestemt meg for å vente lenge på mensen før jeg tester =P glemte å legge til at jeg er veldig trøtt om dagene og våkner tidlig! Men der er vel en naturlig forklaring på det også =P Hvor lenge har dere vært prøvere ?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Jeg og,skulle hatt mensen for 3 dager siden. Forrige gang jeg var gravid fikk jeg ikke positiv test før 6 dager over IKM. Så det er fortsatt håp folkens. Denne gangen har jeg murringer men overhodet ikke ømme pupper.. blir så lei av å ikke vite.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Jeg gikk plutselig to uker over mens før den kom, uten noen positive tester. Ca en mnd etter det ble jeg gravid. Kroppen tullet skikkelig med meg, sikkert for at jeg ønsket så veldig. Aldri opplevd det før.
Prøver2015 Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Anonym 18:51 Jeg har også kastet vekk alt for mye penger på tester, men klarer aldri å vente.. Eller det vil si, noen ganger klarer jeg å vente.. Men når jeg egentlig "vet" mensen kommer tester jeg bestandig og får negativ test.. Rart med det der, de to gangene jeg har blitt gravid har vært når jeg minst ante at det kunne klaffe (to aborter bak meg).. Men vi får se hva som skjer, samboeren min mener jeg må kjøpe test i morgen men vi får se, drøyer til hvertfall tirsdag tror jeg.. Er som du sier DYRT å kjøpe tester... Vi er vell ikke "prøvere", eller hva skal jeg si.. Ikke prevansjon men ikke direkte prøvere heller om dere skjønner? Skjer det så skjer det, om ikke så går det litt lenger tid før livssituasjonen vår forandres. Men jeg håper nok litt mer enn han gir uttrykk for hvertfall Anonym 21:09 Krysser fingrene for seeein hcg produksjon hos oss alle og at testene våre er positive nå i juletiden:) Anonym 21:12 Oi såpass ja, vant til ustabil syklus så sikkert bare det som er tilbake, hater sånt tull fra kroppen sin side. Rart hvordan psyken spiller inn på kroppen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå