Gå til innhold

Har dere pyntet juletre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var hos min vennine og der var alt ferdigpyntet, både huset og juletre. Synes det var litt tidlig.

Men det er kanskje vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Pynter alltid juletreet på lillejulaften

Skrevet

De fleste jeg kjenner pynter lillejulaften, og det gjør vi også.

Skrevet

Pynter vanligvis juletreet på lillejulaften, men skal ikke være hjemme i år, reiser på morgenen lillejulaften, så da tenkte jeg å pynte det på onsdag, så det blir litt glede av det før jul også.

Skrevet

Vi skal pynte d i kveld :) liker så godt å nyte førjulstiden - så dermed blir d pyntet i dag :) så ryker d ut 1 el 2 nyttårsdag :)

Nyt tiden og hverandre <3

Skrevet

Vi pleier alltid å pynte huset 1. des, og juletreet på lillejulaften. Men i år, siden jeg er gravid med termin tidlig i januar - og er litt stresset med tanke på det, så ville jeg har ordentlig julestemning litt tidligere i år, så vi pyntet juletreet i går :)

Gjest tilda med to små <3
Skrevet

Huset ble pyntet i dag, men juletreet pynter vi ikke før om kvelden på lillejulaften.

Skrevet

Her er ikke treet kjøpt enda. Vi pynter det lille julaften.

Men i går var vi på langtur med bil, og så flere hus med full pynt, også juletre i stua, ja.

Skrevet

Har pyntet på kjøkkenet og litt i stua, men juletreet og resten av pynten kommer ikke fram før lille julaften. Syns det er for tidlig med juletre nå ja, blir jo dritlei før man er halvveis i jula hvis man skal begynne så tidlig!

Skrevet

Hjemme var ferdigpyntet 22, juletre pyntet vi den 23. Det blir litt tidligere pynting i år pga besøk, men juletreet får stå i fred til lillejulaften. Er jo ikke noe stress å pynte det vel! Hører med å se kvelden før kvelden på NRK mens man pynter etter min mening!

Skrevet

Juletreet og huset forøvrig pyntes om kvelden lille julaften. Det er halve gleden, synes jeg, å ha forventningen mot jul og så blir det jul til jul - jula begynner julaften kl 17. Pr. dato har vi adventsbelysning. Og røde gardiner på kjøkkenet... Mannen vasket kjøkkenet i går, så da hengte vi opp julegardinene også.

Jula varer fra julaften kl 17 til 20. dag jul her i huset.

Skrevet

Jeg var utti skauen og hugget tre i dag, så i morgen skal det få komme inn i varmen :) Vi feirer ikke jul hjemme, så da tar vi det inn tidlig så vi får "oppleve" det litt. Men kaster det ut desto tidligere da. Håper bare katten lar det få stå i fred!!

Skrevet

Treet skal pyntes lillejulaften, etter at barna er lagt seg. I julestrømpen får de en pynt hver til å henge på treet (en ny hvert år).

Ellers starter jeg 1. søndag i advent å ta frem pynt, tar frem litt hver søndag da frem mot jul

Skrevet

Jeg pynta igår.

Hjemmefra har vi tradisjon med å pynte lille juleaften, men jeg syns alltid det var så lenge og vente og den aller fineste julepynten fikk man nesten ikke sett engang (er jo i så mange julebesøk i romjula).

Her i huset har jeg ikke rukket å spare så mye julepynt enda, så derfor ble det sånn :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...