Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Har bare vært sammen med han en mnd,og knappe det, og allerede kjenner jeg at jeg er usikker på han Før var han alltid så positiv, blid og fornøyd.. Nå er han plutselig blitt konstant negativ og sytete. Virker som om det er et issue at jeg har en datter ( 3 åring), blant annet kommenterte han at det skulle bli godt når hun dro ut av huset, når hun skulle være med faren. Til og med kommenterte han at det fullt var mulig at jeg hadde følelser for eksen min siden vi hadde vært så lenge sammen, eller at han hadde følelser for meg.. Igår med venninnene mine brøt jeg sammen og begynte å gråte.. Er glad i han, men kan dette gå? Gir jeg opp for fort? Vi har til vanlig et avstandsforhold..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Hvor mange ganger har du truffet han? To? Du bryter selvsagt med han.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Vi har truffet hverandre regelmessig i et halvt år..At jeg hadde barn før virka ikke som noe problem. Men nå er det plutselig det.. Er så forbanna vanskelig å bryte Huff..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Et avstandsforhold som har var 1 mnd og han er allerede en del av din datters liv, og han takler det dårlig? Hadde ikke blitt noen flere møter om det var meg!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Vi traff hverandre i sommer når jeg hadde barnefri. Etter det var ikke samvær ol på plass en stund, men nå er det jo det.. Da kom han hit i helgene mens også datteren min var her, kanskje dumt å involvere henne så tidlig. For en mnd siden ble vi kjærester da..
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Jeg ville kuttet han allerede nå før det blir noe mer.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Jeg pleier aldri å si dette her inne, men denne var så innlysende: Dropp ham.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #8 Skrevet 18. desember 2011 Uff, håper du lærer av dette til neste gang og ikke involverer datteren din så fort! Hun kan bli veldig forvirret av så mange menn i morens liv...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #9 Skrevet 18. desember 2011 En hmørsyk dritt som ikke er verdt din tid...... Og se heller ikke bort fra at han er sykelig sjalu.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #10 Skrevet 18. desember 2011 Du burde absolutt gi opp, det er ingen fremtid med en sånn mann. I hvertfall ikke en lykkelig fremtid....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå