Gå til innhold

Trenger tips til hvor man kan gi bort babyutstyr?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir etter sistemann naturlig nok sittende igjen med en del babyutstyr, leker og sikkert noe klær.

Det er jo brukt, men ingenting er ødelagt.

Har noen av dere en god idé hvor det kan være behov?

Krisesenter?

Mødrehjem?

Takk :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen kirker har noe som heter åpent lekested, den kirken vi går i har en del leker som burde bli skiftet ut, men de får ikke så mye penger at de har råd til å kjøpe nytt. Så vi tar med leker dit barna ikke bruker :) Det blir de veldig glad for.

Ellers så har du jo, fretex, frelsearmeen, sykehus

Skrevet

Hva med din lokale helsestasjon? De vet kanskje om noen i nærmiljøet som trenger ting:)

fint initiativ, HI!

Skrevet

mulig å få kjøpet noe billig av deg? hvis du holder til i oslo da.

Skrevet

Sykehusene!!

Vi ligger på sykehuset nå med vår 1åring.. Her er det dårlig stellt..

Ikke noe barnevogn, dårlig med stellebord og ja.. Generelt alt..

Så sykehusene trenger det!

Skrevet

Sykehusene trenger barnevogner. Vi har flere ganger vært på Ahus og Rikshospitalet leker synes jeg det er bra med men barnevogner er det bohov for.

Skrevet

Anonym 15.52

Jeg bor dessverre ikke i Oslo.

Ellers sier jeg tusen takk for tips:o)

Jeg skal spørre på helsestasjonen. Vogna er vi ikke helt ferdig med. Tipper det kan være forskjellige behov etter som på forskjellige steder. Noen trenger leker og andre trenger klær så jeg får kartlegge litt.

HI

Skrevet

https://www.facebook.com/hjelpe?sk=app_2309869772

De jentene som startet med dette er utrolig flinke. De hjelper så utrolig mange mennesker. Har selv gitt klær og penger til dem og jeg stoler på dem. Er det noe de trenger så kommer de faktisk og henter det på sin egen regning. Trenger de det ikke så vet de garantert om noen andre organisasjoner ol. som gjør det.

Skrevet

ser at jeg la ut lenke til lenkene dems, men det er "Hjelp oss å hjelpe" jeg mener.

Skrevet

Ok!

Takk!

Skal definitivt sjekkes ut:o)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...