Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Altså, jeg ser på tv i den forstand at jeg bruker selv skjermen. Barna ser selvsagt barne-tv og sånt, men selv ser jeg nesten bare filmer og serier som vi har kjøpt/lastet ned. Jeg ser ikke på Idol, Paradise Hotel eller alt det andre mølet av realityserier og sånt, jeg følger ikke med på noe som går på tv. Det hender sånn ca en gang i måneden eller noe sånt at jeg zapper gjennom kanalene, men finner sjeldent noe likevel. Da leser jeg heller en bok, surfer litt på nett, eller setter på en film/serie som jeg har lyst til å se på akkurat der da uten å være avhengig av noen sendetid. Men ute i det daglige liv føler jeg meg jo helt utenfor. Henger ikke med når andre snakker om alt de hele tiden ser på tv. Er jeg veldig unormal, eller er det flere som faktisk ikke ser på vanlig tv?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Jeg ser ikke reality-tv og jeg følger ikke med på noen spesielle serier, men jeg kan godt se en episode av Criminal Minds eller Castle om det går når jeg skrur på tv.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Vi har det akkurat som deg. Jeg finner ingen interesse i å se realityseriene. Akkurat nå ser vi på Nissene over skog og hei da. Men joda, klart jeg er utafor når de på jobben prater om alle mulige drittprogram. De to vennene jeg har, har det også omtrent som oss. De ser lite på tv-kanalene, men på egne serier etc. Vi vurderte sterkt å kvitte oss med selve tv-kanalene, men vi har en ledning fra canal digital inn til huset og MÅ tydeligvis betalde for tv, for å kunne ha internett gjennom dem....
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Jeg så mye på tv før, og var bla. blodfan av HC i 10 år.. Men jeg bare bestemte meg for å slutte å se på tv, og det gjorde jeg på dagen. Det er 1,5 år siden. Har ingen kanaler, ser bare dvd . Om jeg er et sted hvor det er tv kanaler finner jeg ikke noe interessant uansett. Tror jeg har sett 1 time på tv iløpet av all denne tiden, og det var en episode av Åndenes Makt. Slike program kan jeg savne til tider, men jeg lar være å tenke på det, og kjøper heller masse skrekkfilmer. Jeg må se Reisen til Julestjernen, Askepott og Disneytegnefilmene på Julaften, ellers null tv.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Ser ikke tv. Men har et par-tre serier jeg følger med på på nett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå