Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 En jeg kjenner påstår at om noen år vil strøm være gratis og komme som en slags energi gjennom luften. Det er også mulig å holde seg fri for kreft m.m bare ved hjelp av å tro på sitt indre eller noe. Jeg tror det må ha klikka for dama, men jeg har forstått at det er flere der ute som mener det samme (at de er snåsamannens etterfølgere mellom annet)
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Har du sett den der telenor-reklamen som var for noen år siden, med hun lille jenta på 50-tallet som blir sendt til skolepsykolog og foreldrene gråter når hun forteller at "om noen år vil alle kunne ha små apparater i lommen med en liten kino hvor vi kan se på nyheter, film og musikk når vi vil!" Nå har vi Ipad. Og tenk om vi kunne snakke med våre tipptipp-oldeforeldre fra 1700-tallet og fortelle dem om internett, flymaskiner, mobiltelefoner mm. De ville sannsynligvis tro vi i beste fall spøkte med dem Min bestemor husker når Radioen kom! Så jeg tror at vi skal være åpen for at fremskrittet kan gå lengre og andre veir enn det vi aner pr. i dag. Time will show, og det blir spennende å se!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå