Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Skal pynte i ettermiddag, treet står og "klimatiseres" nå Kjempekoselig, og siden jeg er av de som hiver ut treet første nyttårsdag pynter vi litt tidlig for å få glede av det noen dager før det skal ut igjen. Så koselig med julemusikk på høytaleren og ivrige unger som pynter tre, men må vente til det begynner bli mørkt i ettermiddag, føles litt feil å pynte juletre når sola skinner inn gjennom vinduene.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Tenkte å pynte til fredag, men tar det i morgen. Treet skal ut rett over nyttår her også. Har barneselskap 6 januar da er hele jula ute.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har pyntet det to ganger allerede! Var overhodet ikke meningen. Jeg tok opp all den røde pynten min - og lysene. Når jeg skulle sette på lysene var flere lenker ødelagt. Bruker ca 500 lys. Jeg pyntet likevel treet rødt. Var veldig fornøyd! Så stakk samboer på butikken dagen etter og kjøpte nye lys. Han ble anbefalt LED, og brukte 750 kr. (480 lys) Da jeg slo de på var de blålig. Når de lå på tregulvet var de kald-gule, men i treet altså blålig... Det kræsjet totalt med rødt! Nå har jeg kjøpt alt nytt, og det ble stål(sølv) og hvitt. Pent nå også, men ønsker meg tilbake til rødt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå