Gå til innhold

Gravid i uke 13, men hvor blir det av magen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ikke antydning til mage engang! Var på ultralyd i uke 12 så alt skulle jo være i orden, men jeg blir jo litt bekymret når ikke magen dukker opp.... Man leser jo rundt her at man ser ut som man er i 5 mnd når man er i uke 9 o.l :)

Jeg er ganske høy da, og lang i livet, men jeg er ganske tynn så synes det er litt rart at jeg ikke ser litt forandring.

Noen andre som ikke hadde/har mage i uke 13?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuller du?

Er du høy må du nok smøre deg med tålmodighet i 8-10 uker til før magen kommer.

Den er ikke kommet opp over skambeinet nå en gang.

Skrevet

Herregud, det er ikke vanlig å ha mage så tidlig! Jeg hadde knapt mage når jeg var 6 mnd på vei.

Skrevet

Her kom magen ca i uke 20 :) La på meg 5 kg før det, men disse la seg rett på hoftene og rumpa. Jeg var også slank i utgangspunktet (165 cm + 55 kg).

Skrevet

kommer i mellom uke 14-18 den...

Skrevet

må nok vente et par mnd til gitt!

Skrevet

du må nok smøre deg med tålmodighet ja. jeg fikk ikke mage før jeg var 4 mnd på vei :))

Skrevet

Når noen skriver at de ser ut som man er i 5. mnd i uke 9 er fordi de er stinne av luft. Jeg er i utgangspunktet liten og smal, men har vært stinn av luft siden uke 6, og har gått med mammabukser siden uke 8. Men nå i uke 15 har endelig har fordøyelsen begynt å "normalisere" seg noe, og da forsvinner magen litt igjen. Men livmora mi kom over skambeinet i uke 11, så litt mage har jeg hatt siden da, men det er jaggu ikke mye nei. Ved første graviditet min syntes det ikke før det kunne anes litt i uke 16. Det var ingen så ante noe på jobben før i uke 20 eller noe. :) Så slapp av. :)

Skrevet

Tusen takk for svar dere!:) Da kan jeg slappe litt mer av! Den kommer, den kommer;) hehe

Skrevet

Er høy med langoverkropp og slank, fikk ikke mage før jeg var 6 månder påvei. Så du må kanskje vente litt til:)

Skrevet

Jeg er lita å tynn, men var på ul i uke 19 og man kunne ikke se på meg at jeg var gravid! Barnet hadde det fint og var helt normal i str!

Plutselig datt magen ut og når jeg var 6-7 mndr på vei trodde alle at jeg var like opp under termin, så du trenger nok ikke å bekymre deg over å ikke ha mage når du bare er 13 uker på vei;)

Skrevet

Tusen takk igjen for svar dere!

Man blir jo bare litt bekymret når symptomene forsvinner og magen ikke blir større;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...