*Lissi* Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 De to eldste har hatt det, men er så mangen år siden... Gutten min på 5 år fikk de første prikkene fredag, men skjønte ikke at det var vankopper før i går. Hvor mangen dager fortsetter det å komme nye prikker? De tørker vel rimelig fort ut mener jeg å hugse? Er heldigvis ikke mye plaget. Bare går å venter på at de to yngre søstrene skal få det også snart....
Merethe ♂ ♀ ♂ ♀ Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Det kan vel komme fler fremdeles, men det er veldig forskjellig fra barn til barn! Min sønn var helt dekket av prikker og hadde høy feber (2 år) og datteren min hadde like mange prikker over hele seg som han hadde bare under bleien... Ingen plager (6 mnd). Men for begge gikk det en uke før alle prikkene var tørket inn og dermed var smittefrie. God bedring! Da er det vel bare å vente i et par uker før neste runde...
Giss Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Her kom der nye prikker hver dag i dagesvis. Hos den eldste tørket de fort ut igjen. Hos den yngste var det noen store som tok laaang tid for å tørke ut. Har inntryk av at det er forskjellig fra barn til barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå