Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Vært alene med ungene og måtte opp et par turer i natt, og jammen meg så grinete! Har så mange våkennetter og så mange dager alene hjemme selv, at jeg bare snudde ryggen til og sov videre, dette klarer han da for pokker å ordne han også. Og da kastet han en bleie i ansiktet mitt? Det er lov å ikke være verdens solstråle når man er trøtt, men det der er jo bare barnslig.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Fy søren! Mannen kunne prøvd seg å laste en bleie i fjeset mitt. Mannen min tar babyen på nettene i helgene siden han har fri da og hadde han blitt sur for det hadde søren meg fått høre det!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Tror mange menn ønsker at de hadde levd på 50-tallet. Da var det bare å jobbe i 8 timer hver dag og dra seg på sofaen resten av tida, mens kvinnen oppdro ungene helt alene, holdt huset støvfritt og prikkfritt og aldri turte å si nei til en runde i sengehalmen.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Herlighet.. Har egentlig en veldig hjelpsom mann jeg da, men her om natten ba han meg reise. Jeg dulter borti han, fordi han snorker så j**li, og da setter han seg opp, snur seg og sier: "Du får reise til SJÅK da, hvis det er så jævli irriterende!!" Hahaha, jeg lo meg nesten skakk - jeg vet knapt hvor Skjåk er Og neste morgen husket han det ikke en gang. Man er litt unnskyldt mellom 2 og 6 om natten syns jeg - men uansett, det var skikkelig ufint det med bleia.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå