titti*mamma*i*februar11 Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Hei Spør her også jeg; noen som vet når tid en bør søke om kontant støtte? Frøkna blir ett år i febr - og vi skal tusle hjemme sammen ett år til=) Men når bør jeg søke nav om kontantstøtte?
*Lissi* Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Vi søkte sent. Snuppa vart 1 år i begynnelsen av desember, og vi sendte søknaden dagen etter. Fikk svar i går. Du kan søke nå, det går helt fint.
Gjest ronja røverdatter Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Du bør sjekke med din kommune. Det står sikkert på kommunens hjemmeside. Da jeg søkte for noe år siden, måtte vi søke måneden før barnet fulgte 1 år. Søkte vi for tidlig, fikk vi den i retur.
mammatetogansketette:)) Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Er vel ikke kommunen, men NAV som mottar søknad på kontantstøtte. Vi søkte for sent, men fikk etterbetalt for den måneden:)
Hønan Agda Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 hvorfor skriver du kontant støtte? Helt forskjellig betydning. Skjerpings!!
Rose04 Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Jeg leste at man burde søke rett før ungen fylt 1 år, ikke så mye før. Vi søkte nå i begynnelsen av Desember, og fikk innvilget ca to uker etter. Det var rundt den tiden han fylte 1 år. Hvis hun blir ett år i midten av februar f.eks, så søker du i begynnelsen. Søker ikke til kommunen, alle søknadene sendes til NAV i Oslo, men det kommer opp når du skriver inn postnummeret ditt på søkesiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå