Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Noen som har vært? Noen gode råd? Lurer på om min 4 åring kommer til klare å holde seg våken til og under forestillingen? Begynner jo kl. 23. Hvor er det kjekt å bo? Kardemommeby, eller hotel utenfor parken? Får man med seg det meste på en dag, eller bør man ha 2 dagerspass? Kanskje kjekt å få vært litt i vannland også...... Hva med sitteplassene på forestillingen, best foran, eller litt bak? Håper å høre fra dere som har vært der.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Vår nesten fireåring hadde en minidupp på dagen, og holdt seg våken, ja... Kjempestas!! Det er kjekt å bo mange steder, men nå åpner jo parken eget overnattingssted, piratbyen tror jeg det heter... Kardemommeby er jo gøy siden man har tilgang til parken etter stengetid og kan ta en tur og se på dyrene på kvelden. Ellers er begge hotellene ved parken ok. Todagerspass synes jeg man bør ta når man skal dit, vi har årskort siden vi bor like ved, men to dager er fint, så slipper man å rushe. Vi har alltid sittet foran, men amfiet er gjort slik at man skal kunne se uansett. Ta med sitteunderlag og regntøy i tilfelle regn (sjekk varselet). Skuespillerne er veldig flinke til å løpe litt opp i amfiet også. Men dyreparken hevder de ikke får klager på lyd og utsikt. Men lengste framme er vel kulest, så finner du noen bill igjen der, så... Velkommen til Kristiansand!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Det kan være smart at barnet får litt ekstra søvn på dagen, så skal det nok gå fint. Jeg synes alle plassen er fine å bo, men det er nok litt mer spesielt å bo inni parken. Jeg vil anbefale at dere bruker 2 dager i parken, den er ganske stor og kan være temmelig mye folk på sommeren. Ønsker dere en dag i badeland ville jeg satt av en dag ekstra til det. I tillegg kan det være smart å ta med litt mat i parken, er ganske dyrt om en skal spise alle måltider der. Jeg synes at de beste plassene er foran fordi da kommer en helt i nærheten av skuespillerne og scenen. Det blir en litt annen opplevelse synes jeg, selv om en hører og ser godt om en sitter lengre bak også.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Vi bodde på Hotellet ved siden av og forlankte rom mot vannet. Da såg vi skutene for att og fram. Drit mat var det der inne på området BUGGISMAT. Vi hadde det fint men dyrt var det.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Å tusen takk for kjempegod info. 4 åringen er helt Sabeltann fan, og 2-åringen går bare å snakker om Ohoy. Tror dette blir en bra tur for de små. Gleder oss masse. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå