Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #1 Skrevet 18. desember 2011 Jeg har en gutt på 5år som er veldig opptatt av pupper. Hvis han hadde fått lov ville han ha kost og nussa på puppene mine vil jeg tro... Det er jo ikke noe seksuelt over dette. Men det er vel alikevel normalt at jeg ikke lar han gjøre det, sant?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Jeg tror det er veldig normalt at små gutter er slik, og det er også normalt å ikke la dem få lov. Gutten min er fem nå, og fra han var ca to år har han vært lidenskapelig (ikke på en erotisk måte) opptatt av pupper. Totalt fascinert. Frem til han var ca 2,5 brydde jeg meg ikke så mye om at han tafset litt, men så begynte det å bli pinlig, for han gjorde det når som helst. Var også litt redd for at han skulle ta på puppene til damene i barnehagen, så vi snakket om at det ikke er lov til å ta på pupper. Han aksepterte det, men fortsatte å titte. En morgen jeg sto i bare trusa på badet og stelte meg, oppdaget jeg at han kikket i dørsprekken. Jeg spurte hva han gjorde, og han svarte: "Jeg ser på puppene. Jeg tar ikke på, jeg bare ser. Det er lov å se!". Og da tente jeg at jammen hadde han lært seg noe viktig Senest i går fant han seg en issvull som han strøk over og sa at det var en pupp.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Jenta mi ble ammet til hun var 10 måneder. Og hun hadde i flere år etter dette, behov for å stryke på puppene mine utenpå klærne. Hun fikk lov hjemme, men ikke ute blant andre hehehe.. rart du skriver dette, for jeg trodde vi var ganske så alene om sånt Det var sånn at dersom hun ville ha kos og klem, så hørte visstnok den puppekosingen med Det gikk over, og hun gjør det ikke lenger
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Har ei jente på snart 5 år. Skal vel ikke akkurat kalle henne puppegal, men hun er fryktelig oppptatt av dem, både pga form og funksjon. Senest i dag satt hun i stua og dro ned toppen min og nappet meg brystvortene, og i butikken kommenterte hun høyt og tydelig hvor store pupper hun syntes ekspeditrisen hadde. Jeg prøver å ta det så naturlig og avslappet som mulig for at det ikke skal bli noe skamfullt over det, men ikke lett bestandig.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Æsj 01:10, det syns jeg rett og slett høres j- ekkelt ut :S
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Nappet deg i brystvortene? O_o? Æsj
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Vel sønn min som i dag er nesten 14 år. Klarte i aldrer av 5 år og si ar mamma mi har verden størte pupper. Det i barnhagen. Det var åpen barnhage med foreldre/foresatte til alle barn der. Dere skal trur at det ble fliring samme veldig flau mamma der. (Har selvsagt stor bryst. Bruker 80 F i BH) Jeg trur at det med pupper er normal intresse blant småe barn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå