Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Hva gjør du for å få tiden til å gå?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Er på sykehuset så ser på tv og internett
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Ser en film, eller noen serier på TV, hekler, pusler med litt husarbeid, baker, surfer på internett, spiller spill på nett osv osv
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Er på vei ned fra loftstua nå snart....måååå finne senga.....
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 hvorfor er dere våkne da? jeg er våken for jeg har lakenskrekk.... stuptrøtt men vil ikke legge meg...
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Jeg er 15 uker på vei, og mistet evnen til å sove godt om natten for 1 mnd siden. Sukk. Og nå ligger dattera mi med halsbetennelse og sutrer og griner og vrir seg hvert kvarter, og da har jeg i alle fall ikke noen sjans til å sove. Men må snart gjøre et forsøk likevel. Jeg sovnet ved 5-tida i går natt, men gidder ikke utsette meg for risikoen for å ligge å vri meg i 3 timer først. Så jeg blir vel her en liten stund til. xx
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #7 Skrevet 18. desember 2011 Jeg stiller opp for venninnen min som har en svært funksjonshemmet sønn, han er egentlig på avlastning, men siden han har vært syk de siste dagene ville de ha gutten sin hjemme. Han må ha tilsyn om natt, og har alltid en våken på seg om natten. Siden jeg skylder henne mange tjenester, og hun skal på jobb i morgen tidlig, sa jeg at jeg godt kunne ta en liten "vakt" for henne. Det er mye jobb med sønnen hennes. Men jeg har jobbet litt natt i perioder fra før, så det går helt greit. Sitter her og drikker litt iste og knasker potetgull. Er igrunn ikke så verst, men tiden går litt sakte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå