Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Min bror har to barn fra tidligere forhold, på 11 og 16, hans kone har to på 17 og 20, hvorav det eldste har flytta hjemmefra. Jeg er fadder på det eldste barnet til min bror. Nå lurer jeg på hvordan jeg skal gjøre det med julegaver. Er det ok å kjøpe en liten ting til de to eldste barna, siden de er såpass gamle? Og kan jeg da kjøpe noe større til yngste samt det barnet jeg er fadder på, eller blir det helt feil? Min bror og hans kona har vært sammen i 7 år, så jeg har ikke kjent de andre fra de var små.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #2 Skrevet 18. desember 2011 Ja det er helt greit, kjempefint at du tenker på dem også, det spiller ingen rolle om det ikke er en stor ting!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #3 Skrevet 18. desember 2011 Finn gjerne på en litt spennende gave til de eldste også, koster ikke mer enn en kjedelig gave. Ville kjøpt finere gave til tantebarna, ste-tantebarna har jo familie på den andre siden også som de får dyrere gaver hos.
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #4 Skrevet 18. desember 2011 Takk for svar! Kanskje noen har forslag til noe spennende som ikke koster så mye? HI
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2011 #5 Skrevet 18. desember 2011 Søsteren min har ny mann med to barn fra før, jeg kjøper en liten hilsen til disse barna som jeg har blitt en "bonustante" til, men ikke noe stort og dyrt. Til min søsters barn som jeg er biologisk tante til og har fulgt opp siden de lå i magen kjøper jeg litt dyrere gaver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå