Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Og dro hjem etter 5 øl og middag Jeg sa det gikk greit at han var på julebord for han var usikker på å dra, men jeg er glad han gjorde det Og gjett hva, i motsetning til omtrent alle mannfolka til DIB-damene som drar på julebord var han ikke utro
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Tviler på at mennene til de fleste dib-damer er utro, men det er vel bare de med utro menn som har et behov for å skrive om det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå