Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Småsøsknene er i seng for lenge siden...jeg er sliten og ønsker desperat litt alene-tid. Men så er det jo lørdagskveld da, så vet ikke om det er strengt å be henne legge seg så tidlig...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Absolutt ikke, klokken er jo elleve!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Har ikke så store barn selv, men jeg måtte legge meg lenge før 23 da jeg var 13. Har ikke tatt skade av det...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Nei, det er ikke for tidlig - klokka er tross alt 23 - i bunn og grunn leggetid for mange, det. (Burde være det for meg også, men...)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Datteren min er 12 år og hun legger seg kl 22 i helgene, og 21 på hverdager. Syns det er latterlig av de som lar 12-13åringer være oppe til svarte natta bare fordi det er helg.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 når legger hun seg ellers på lørdagskveldene da? Om hun eller får være oppe er det dårlig gjort når det kun er for at du er sliten, da burde heller du trekke deg vekk.. Hvorfor ser dere ikke artisgallaen sammen? Det gjør jeg og min 11-åring, kjempekoselig, har kokt oss gløgg, koser oss med nybakte rundstykker og hygger oss!! Jeg er dø-sliten etter lang dag, men gjør da ikke noe å ha en unge i andre enden av soffan...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 23.04 Selvsagt er de som velger annerledes enn deg latterlige! Om du aner hvor latterlig du fremstår når du skriver sånne innlegg hadde du nok tenkt deg litt om før du svarer. Latterlig!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #8 Skrevet 17. desember 2011 Jeg lurer nå mest på hva i alle dager en 13-åring gjør oppe kl 23. Lørdag eller ei så er det jo alt for sent! Send ungen i seng ;-)
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #9 Skrevet 17. desember 2011 Har sendt henne i seng nå, uten store protester Vi har kost oss i hele dag, med bla baking , kjøpt julegaver, spist pizza, sett tv. Artisgallaen klarer jeg meg egentlig uten, er fadder fra før uansett...Hun pleier å legge seg i 23-tida på lørdagene, men sier alle andre får være opp mye lengre, og jeg er visst verdens strengeste HI
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #10 Skrevet 17. desember 2011 Har hun en mor og far som bor sammen, så er det greit, da er det godt oppdragelsesarbeid å sende henne i seng i rimelig tid. Er selv gått til seng nå, og føler det er alt for seint. Om hun derimot er et skilsmissebarn eller et barn som har foreldre som aldri har levd sammen, og ikke tibringer hver eneste dag sammen med begge foreldre, da er det regnet som ren ondskap å sende henne i seng klokka elleve.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #11 Skrevet 17. desember 2011 Oj da er jeg nok en veldig ond person, da jeg faktisk er alenemor til tre..HI
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #12 Skrevet 17. desember 2011 Hva er det som fremstår som latterlig i 23:04-innlegget, 23:06? Det er faktisk forsket på dette med barns søvnmønster. I følge helsestasjonens søvn-skjema skal 12åringer legge seg kl 21. En 8 åring "skal" legge seg kl 20, og så skal man øke med et kvarter pr år etter det. Datteren min er snart tenåring, men det er ikke aktuelt at hun skal være oppe til langt på natt i helgene for det. Hun må i seng kl 22 i helgene (med noen unntak selvfølgelig). Jeg, derimot, aner meg at du følte deg litt truffet av 23:04-svaret, for her virket det som angrep er det beste forsvar.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #13 Skrevet 17. desember 2011 Selvfølgelig prøver hun seg på at "alle andre får lov".. Sånn har det jo alltid vært, vi brukte jo også den løgnen, husker du vel
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #14 Skrevet 17. desember 2011 hahahaha.... Jeg dævver, 23:21!! Dette var dagens festligste svar.... Rein ondskap, faktisk... hehehehehe... jeg ler meg ihjæl!!!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #15 Skrevet 17. desember 2011 23.21 - da var mora mi jævlig ond for ho sendte meg i seng lenge før 11 når jeg var 13 og foreldra mine har ikke bodd sammen siden jeg var 2 år Shit, så ond mora mi var!
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #16 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har ikke så store barn selv, men jeg blir helt matt av dere som karaktiserer de med andre meninger og regler enn dere som latterlige. det dynes jeg er ganske latterlig! Det var bare det, ingen grunn til å hisse seg opp:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå