Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har samboer og et barn, kommer aldri i verden til å være utro. Bare for å ha sagt det! MEN: Jeg har en som er i tankene mine hele døgnet nesten... Jeg vet han er interessert i meg, voldsomt også.......og han er i tillegg så j***** kjekk!Sukk...vil bare " hoppe på han"... Har han på Facebook også, da han er en bekjent av både meg og samboer....:S Hjelper lite på at jeg ser han et par ganger i uka på jobb(han er innom en halvtime 2 ganger i uka...)... Jeg fantaserer tilogmed om han mens jeg har sex med samboer...
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Hehehe... stakkars deg. Skjønner hva du mener da,jeg var selv veeeeeldig betatt av en på jobben min en periode. Kunne "hoppet på ham" i garderoben anytime! Heldigivs så gikk det over etter en stund,men det tok maaaange timer med tvangstanker for å få det til.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 hehehe tvangstanker faktisk:P uff føler ikke at det går over, har vært slik leeeeenge nå...har svermet litt for han siden første gang vi traff hverandre...for 5 år siden:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå