Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 Jeg tenker på dere som deler foreldreansvar for små barn ca 2-4 år. Hvordan er de når de har vært hos den andre? Jeg har bare barn sammen med den jeg bor sammen med, men når barna har vært på overnattingsbesøk hos besteforeldre etc så får jeg de samme barna mine hjem igjen. Men noen jeg kjenner får hjem en "umulig" unge hver gang den har vært hos den andre og begge parter føler det slik. Kanskje litt feil å si umulig, men det kan ta en dag før alt er som normalt og ungen er mer vrang og vanskelig i starten. Er dette vanlig eller er det noe galt et sted? Jeg syns det høres merkelig ut. Kan ikke forstå at dette skal være rett.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Jeg bor ikke sammen med far og merker når sønnen min kommer hjem etter samværshelg, så syns jeg at han kan være frekk i munnen. Når jeg spør han om noe, så svarer han veldig frekk tilbake. Dette gjør han ikke ellers.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 Jeg har ikke det problemet, for barnet er ikke så gammelt enda, men venninna mi sin sønn er veldig trassig og sint etter han kommer hjem fra faren. Han liker ikke spesielt godt å være der. Veldig løse rammer og de finner aldri på noe morsomt sammen. Faren sitter mest og ser på tv når han har helga si.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå