Gå til innhold

Studentbarnehage- Oslo.


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet når man får svar? Jeg søkte for et halvt år siden om plass fom. 16 januar. Fikk mail om at det som regel gikk seg til og at jeg ville få beskjed når jeg fikk plass. Så da senka jeg skuldrene og regna med det ble og ordne seg. Så ble det desember, og jeg hadde enda ikke hørt noe. Har prøvd å sende mail og spørre, men har ikke fått svar. Begynner å bli "litt" stressa så får prøve å ringe på mandag.

 

Men så var det en som jobba i bhg som sa at de pleide ikke å begynne å tenkte på de som skulle starte i januar, før i desember, for det var da de gikk i gjennom listene og "fyllte på".

 

Noen som vet noe om slike ting? Er toget mest sannsynlig gått, eller kan jeg enda få plass?

 

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...