Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 og hvor lenge holder de seg ?
Fire småtroll Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Jeg lager de i små muffinsformer, stabler de i en tett boks og setter i kjøleskapet. Vet ikke helt hvor lenge de holder seg, her i huset får de ben å gå på lenge før det er fare for at de har blitt dårlige
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. desember 2011 Oki. Ja jeg tenkte å putte de i en kakeboks, så de må stå kjølig, var det jeg trodde. De vil nok forsvinne fort her også men jeg aner jo ikke om de holder seg 3 dager eller 2 uker, så har du noe ca jeg kan gå etter ?
camilla^ Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 Setter de i en kake boks og slenger de i fryseren. Tar de opp litt før vi skal ha de og de er like ferske som nylagede.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 17. desember 2011 Forfatter #5 Skrevet 17. desember 2011 Det var veldig lurt, tror jeg skal gjøre det med en del av de. Så har jeg ett par i kjøleskape vist jeg plutselig får lyst på å ikke vil vente. Hehe
Makkapakka Skrevet 18. desember 2011 #6 Skrevet 18. desember 2011 Jeg får stadig høre om det året jeg sparte meg til fant (på risboller). Nektet alle i familien å spise de før jul. Lagde de vel 1-2 uker før jul, de sto oppbevart på et kjølig soverom i kakebokser. På julaften var de fleste blitt grønne.... I år bakte jeg i år, de står i kakebokser i et kaldt kjøleskap. Regner med det holder til julaften i alle fall.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 18. desember 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. desember 2011 uffda! Jeg frøs ned de fleste så da har jeg vel sikret meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå