Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #1 Skrevet 17. desember 2011 fått medesin, høy pute, vann....hoster og hoster stakkars...så sliten og trøtt men vil ikke gi seg...andre ideer?
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #2 Skrevet 17. desember 2011 Er ganske vanlig at astmaen forverres når det er kaldt ute for lungene tåler dårlig å puste inn kald luft ..:/
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #3 Skrevet 17. desember 2011 hun har bare vært inne i dag...lagt seg nå, men litt kldere på soverommet, kanskje derfor??
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #4 Skrevet 17. desember 2011 usj da, det er vondt det der. jeg har dessverre ikke så mange tips. Sønnen min synes ofte det er best å ligge på siden og litt kjølig på rommet. Men har dere fått singulair? Det hjalp masse til sønnen min, han får det hver kveld og har aldri natthoste lenger, bortsett fra hvis han er veldig forkjølet.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #5 Skrevet 17. desember 2011 Tusen takk, det har jeg, men hadde helt glemt det bort!! Funnet frem singulair nå
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #6 Skrevet 17. desember 2011 Uff stakar deg, og jenta di. ta hun opp og la hun ligge på sofaen i bærheten av deg eller legg deg sammen henne. Har du saltvann du kan gi henne i forstøveråaperatet? i slikeperiode hos oss tar vi jenta vår opp og leser og koser oss. God bedring
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #7 Skrevet 17. desember 2011 Frisk luft... Hva har du fått av medisiner da?? Hos vår hjalp det først når vi fikk både ventoline og flutide.. og innimellom efedrin før natten.
Anonym bruker Skrevet 17. desember 2011 #8 Skrevet 17. desember 2011 Varm opp rommet litt, så hun slipper å puste inn kald luft? Fungerer i alle fall når mine hoster og hoster..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå